ESF E-Ride Scorpion NFC: Αποθηκευτικοί χώροι και πρακτικότητα σε ηλεκτρικό πακέτο

ESF E-Ride Scorpion NFC: Αποθηκευτικοί χώροι και πρακτικότητα σε ηλεκτρικό πακέτο
8 Φωτογραφίες »

- Αποσπώμενη μπαταρία λιθίου 72V/20Ah και κινητήρας 2400W.
- Αποθηκευτικός χώρος για Jet κράνος κάτω από τη σέλα.
- Κεντρική βαλίτσα στον στάνταρ εξοπλισμό και κάρτα NFC.
- Τρία Riding Modes και οδηγείται με δίπλωμα ΑΜ.

ESF: Νέες επιλογές για αστική e-μετακίνηση

Αποσπώμενη μπαταρία λιθίου 72V/20Ah και κινητήρας 2400W

Το E-Ride Scorpion της ESF μπορεί πολύ άνετα να αποτελέσει ένα καθημερινό όχημα μετακίνησης, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από επαγγελματίες που θέλουν να μειώσουν κατακόρυφα το κόστος χρήσης του επαγγελματικού οχήματός του. Μάλιστα η βολικότητά του στην καθημερινή χρήση εκτοξεύεται από το γεγονός ότι η μπαταρία των 72V/20Ah που το τροφοδοτεί είναι αποσπώμενη και μπορεί να φορτιστεί και σε οικιακή πρίζα σε 8 ώρες. Εύκολα λοιπόν μπορεί ο χρήστης να την αφήσει το βράδυ και να έχει την επόμενη μέρα την αυτονομία των 70 χιλιομέτρων που υπόσχεται το E-Ride Scorpion.
Με ισχύ 2400 Watt, το Scoprion διαθέτει έναν από τους δυνατότερους ηλεκτροκινητήρες της κατηγορίας. Όπως συνηθίζεται, είναι τοποθετημένος στο κέντρο του πίσω τροχού για άμεση απόκριση και μικρότερες απώλειες, ενώ η απουσία ιμάντα ή αλυσίδας μειώνει ακόμα περισσότερο το κόστος συντήρησης.

Αποθηκευτικός χώρος για Jet κράνος κάτω από τη σέλα και LCD οθόνη

Ένας τομέας όπου τα ηλεκτρικά Scooter «χάνουν» σε σχέση με τα βενζινοκίνητα αδέρφια τους είναι στο γεγονός ότι ο αποθηκευτικός χώρος που υπάρχει κάτω από τη σέλα των πρώτων θυσιάζεται στα δεύτερα για την τοποθέτηση της μπαταρίας. Στο Scorpion όμως έχουμε κανονικότητα χώρο κάτω από τη σέλα, όπου ο αναβάτης μπορεί να τοποθετήσει ένα Jet κράνος και μερικά μικροαντικείμενα ακόμα, δηλαδή «κοντράρει» τα περισσότερα Scooter 125cc.
Η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω μιας ψηφιακής LCD οθόνης με ταχύμετρο, ολικό χιλιομετρητή και ένδειξη στάθμης μπαταρίας, ενώ μέσω της εφαρμογής Funride μπορείς να κάνεις έλεγχο σωστής λειτουργίας όλων των ηλεκτρονικών εξαρτημάτων, του κινητήρα και της μπαταρίας, όπλιση – αφόπλιση – ρύθμιση ευαισθησίας του συναγερμού, εύρεση του scooter ανάμεσα σε παρκαρισμένα μέσω ηχητικής ειδοποίησης, ενώ με την αγορά πρόσθετου αξεσουάρ μπορείς να τσεκάρεις ανά πάσα στιγμή τη θέση του μέσω GPS tracker.

Κεντρική βαλίτσα στον στάνταρ εξοπλισμό και κάρτα NFC

Πέραν του χώρου κάτω από τη σέλα, η ESF εξοπλίζει το Scorpion με κεντρική βαλίτσα στον στάνταρ εξοπλισμό, επίπεδο πάτωμα και γάντζο, καθώς και δύο μικρότερους ανοικτούς αποθηκευτικούς χώρους στην ποδιά, όπου μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μικροαντικείμενα που θες να έχεις εύκαιρα κάθε στιγμή. To Scorpion έχει μεν συμβατικό κλειδί, όμως η χρήση του περιορίζεται στο κλείδωμα του τιμονιού και στο άνοιγμα της σέλας, καθώς για να ξεκινήσει, αλλά και να «σβήσει» αρκεί το πέρασμα της κάρτας NFC από το πίσω μέρος του τιμονιού – ένα από τα πρώτα Scooter που εξοπλίστηκαν με αυτό το σύστημα.

Τρία Riding Modes και οδηγείται με δίπλωμα ΑΜ

Η αυτονομία του ESF E-Ride Scorpion φτάνει σύμφωνα με την εταιρεία τα 70 χιλιόμετρα, ενώ κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας έφτασε τα 60 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας αποκλειστικά το δυνατότερο Riding Mode (και συνέχεια τέρμα), κάτι που σημαίνει ότι άνετα με «οικονομικότερη» οδήγηση μπορεί να πιάσει τα νούμερα που δηλώνει η εταιρεία. Η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 45 χλμ./ώρα, με τα 3 Riding Modes να κανονίζουν την απόδοση της δύναμης – και έτσι και την μέγιστη αυτονομία. Το γεγονός ότι φτάνει τα 45 χλμ./ώρα σημαίνει ότι μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα μοτοποδηλάτου, ακόμα και από την ηλικία των 16 ετών, ενώ φυσικά υπάγεται και στα δίκυκλα που μπορούν να οδηγηθούν με δίπλωμα αυτοκινήτου. Η τιμή του από την άλλη (μόλις 2.034 ευρώ – χώρια η επιδότηση) το κάνει μια πολύ οικονομική επιλογή για κάποιον που θέλει να αποκτήσει ένα όχημα για τις καθημερινές μικρομετακινήσεις του χωρίς να βάλει το χέρια βαθιά στην τσέπη – είτε όσον αφορά την αγορά είτε όσον αφορά το κόστος χρήσης.