Είναι η πραγματική εικόνα αυτή ή θα έρθει έκρηξη στις πωλήσεις το 2ο 6μηνο;

Είναι η πραγματική εικόνα αυτή ή θα έρθει έκρηξη στις πωλήσεις το 2ο 6μηνο;

- Καθυστερήσεις για όλες τις εταιρείες που παραλαμβάνουν από Ασία.
- Πολλές φορές λένε 2 μήνες, φτάνουνε στις 4 μήνες και το πρόβλημα του Πειραιά.
- Αν δεν ηρεμήσει η κατάσταση με το Ισραήλ δεν θα εξομαλυνθεί η κατάσταση.
- Υπάρχουν εκατοντάδες προ-παραγγελίες που έρχονται το 2ο 6μήνο.

Καθυστερήσεις για όλες τις εταιρείες που παραλαμβάνουν από Ασία

Δεν είναι καινούριο, όσοι πάτε να αγοράσετε εδώ και περίπου 4-5 μήνες καινούριο μηχανάκι το έχετε αντιμετωπίσει. Σας λένε παράδοση σε 2-3 μήνες, μπορεί να σας φαίνεται παράλογο, όμως συμβαίνει σε οτιδήποτε έρχεται από Ασία και κάνει το γύρο της Αφρικής. Το καινούριο είναι πως και μοντέλα τα οποία δεν έρχονται από Ασία έχουν αρχίσει να εμφανίζουν καθυστερήσεις, που είναι απόρροια των ανταλλακτικών που κάθε εργοστάσιο παραλαμβάνει από την Κίνα.

Πολλές φορές λένε 2 μήνες, φτάνουνε στις 4 μήνες και το πρόβλημα του Πειραιά

Καθώς λαμβάνουμε δεκάδες μηνύματα σας, στα οποία μας περιγράφεται πως η εταιρεία σας «πούλησε» και άλλα σας είπε και άλλα έγιναν, να αναφέρουμε ότι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Στην πραγματικότητα δεν ξέρουν και οι ίδιοι πότε ακριβώς θα παραλάβουν, σας λένε τότε γιατί τότε περιμένουν να παραλάβουν (όμως πολλές φορές αυτό αλλάζει). Τα πλοία αυτή τη στιγμή δεν περνούν από τη διώρυγα του Σουέζ και κάνουν τον κύκλο της Αφρικής, προσθέτοντας απευθείας πολλές μέρες στο ταξίδι. Φτάνοντας τώρα στο στενό του Γιβραλτάρ, οι επιλογές είναι δύο. Είτε θα συνεχίσει βόρεια για να φτάσει σε χώρες όπως η Αγγλία ή η Γερμανία, είτε θα μπει στη Μεσόγειο. Τα μεγέθη αγορών όμως στα βόρεια είναι δυσανάλογα μεγάλα σε σχέση με τις αγορές της Μεσογείου, οπότε «προηγούνται». Αυτό απευθείας προσθέτει τουλάχιστον έναν μήνα ακόμα στην αναμονή.  Στην επιστροφή, μπαίνοντας στη Μεσόγειο η Ελλάδα είναι από τις τελευταίες στάσεις, όμως το δράμα της καινούριας σας μοτοσυκλέτας δεν σταματάει εκεί. Στο Λιμάνι του Πειραιά  επικρατεί χαμός, καθώς μία εταιρεία Logistics δεν προλαβαίνει να διοχετεύσει τα κοντέινερ στην Αγορά, μια καθυστέρηση που μπορεί να προσθέσει στην παραλαβή σας ακόμη 20 ημέρες. Από την άλλη, οι εταιρείες τα ξέρουν αυτά, θα πρέπει να τα υπολογίσουν και να σας λένε από τόσο ως τόσο, 2-4 μήνες, ώστε να ξέρετε τι περιμένετε.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν δεν ηρεμήσει η κατάσταση στην Υεμένη δεν θα εξομαλυνθεί η κατάσταση

Ο εμφύλιος πόλεμος στην Υεμένη μαίνεται εδώ και πολλά χρόνια, όμως από τον περασμένο Νοέμβριο, οι αντάρτες Χούθι, που κατέχουν τα παράλια της ερυθράς θάλασσας που «κοιτάνε» στη νότια είσοδο της διώρυγας του Σουέζ, έχουν βάλει στο στόχαστρο τα εμπορικά πλοία που περνάνε από εκεί, με στόχο προφανώς να πιέσουν τη διεθνή κοινότητα να πάρει θέση. Αυτός είναι και ο λόγος που τα εμπορικά πλοία δεν περνάνε από τη διώρυγα του Σουέζ και επιλέγουν τον πιο χρονοβόρο και πιο κοστοβόρο περίπλου της Αφρικής. Η διεθνής κοινότητα πιέζει για να βρεθούν λύσεις, καθώς η εμπορική ναυτιλία περνάει μια μεγάλη κρίση, έχοντας να διαχειριστεί και την μείωση των περασμάτων στην Μαύρη Θάλασσα και στη διώρυγα του Παναμά (για διαφορετικούς λόγους το καθένα). Μόλις αντιμετωπιστεί η κρίση στην Υεμένη, η αγορά μοτοσυκλετών θα μπορεί να επιστρέψει στα προηγούμενα χνάρια της,εφόσον τα πλοία θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν και πάλι τη διώρυγα του Σουέζ με ασφάλεια. Πάντως οι πληροφορίες που έχουμε από τις εταιρείες, δείχνουν ότι προσπαθούν να το λύσουν το θέμα πιο άμεσα, φορτώνοντας με περισσότερες παραγγελίες για τις επόμενες παραλαβές.

Υπάρχουν εκατοντάδες προ-παραγγελίες που έρχονται το 2ο 6μήνο

Και ερχόμαστε στο βασικό μας θέμα, το αν είναι η εικόνα αυτή η πραγματική της αγοράς, με το 1οτετραμηνο του 2024 να έχει δει 22.000 ταξινομήσεις δίκυκλων στη χώρα μας, όταν πέρυσι είχαμε στο αντίστοιχο διάστημα 17.400. Αυτή η αύξηση είναι κοντά στο 21%, είναι όμως η πραγματική; Μήπως τελικά η αύξηση είναι πολύ μεγαλύτερη, και με τις παραλαβές του 2ου 6μήνου θα γίνει εκτίναξη της αγοράς, σε νούμερα προ 15ετίας; Διόλου απίθανο, καθώς ήδη διανύουμε τις καλύτερες χρονιές μετά την κρίση του 2010-2019. Σε αυτό συμβάλλει το γεγονός ότι εμφανίζονται πολλά μοντέλα που είναι Value For Money, με πλούσιο εξοπλισμό που αν τον είχαν μερικά χρόνια πριν μπορεί να ήταν πάνω από 2 χιλιάρικά ακριβότερα, ειδικά όταν μιλάμε για Scooter και A2 μοτοσυκλέτες. Μήπως τελικά θα οδηγηθούμε σε μία αγορά που θα κλείσει κοντά στις 80.000 ταξινομήσεις στο τέλος της χρονιάς; Η πορεία θα δείξει, όμως ένα είναι το σίγουρο, η μοτοσυκλέτα και το δίκυκλο γενικότερα ανθίζει και πάλι .