Η BMW απευθύνεται στη κατηγορία cruiser με μια πρόταση που ενσαρκώνει την πλούσια κληρονομιά της τυλιγμένη με σύγχρονη τεχνολογία. Κεντρική φιλοσοφία του μοντέλου η απλότητα και o boxer χαρακτήρας στο

Η BMW απευθύνεται στη κατηγορία cruiser με μια πρόταση που ενσαρκώνει την πλούσια κληρονομιά της τυλιγμένη με σύγχρονη τεχνολογία. Κεντρική φιλοσοφία του μοντέλου η απλότητα και o boxer χαρακτήρας στο επίκεντρο, με αναφορές στο πάλαι ποτέ R5.

BMW R 18
BMW R 18
BMW R 18
BMW R 18
BMW R 18
  • Η BMW απευθύνεται στη κατηγορία cruiser με μια πρόταση που ενσαρκώνει την πλούσια κληρονομιά της τυλιγμένη με σύγχρονη τεχνολογία. Κεντρική φιλοσοφία του μοντέλου η απλότητα και o boxer χαρακτήρας στο
  • BMW R 18
  • BMW R 18
  • BMW R 18
  • BMW R 18
  • BMW R 18

BMW R 18

Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€. περισσότερα »

Με το R 18, η BMW φρόντισε να προσαρμόσει την εικόνα του χθες σε ένα απόλυτα σύγχρονο περιβάλλον.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ο εντυπωσιακός γυμνός άξονας μετάδοσης, τα φαρδιά ελαστικά με τις ακτινωτές ζάντες, το εκτεθειμένο πλαίσιο, το ρεζερβουάρ σε σχήμα δάκρυ με την χειροποίητη pinstriping διακόσμηση και οι fishtail διπλές εξατμίσεις, υπερτονίζουν το ρετρό χαρακτήρα του νέου μοντέλου. Ο μοντέρνος προβολέας ενσωματώνει τη τεχνολογία Headlight Pro με προσαρμοζόμενο προβολέα και ενεργητική λειτουργία που φωτίζει το εσωτερικό της στροφής.
Με τον ίδιο τον boxer κινητήρα της R18 έχουμε συστηθεί εδώ και σχεδόν έναν χρόνο. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο σε κυβισμό boxer που έχει βγει ποτέ από το Βαυαρικό εργοστάσιο, στα 1.802 κ.εκ. με απόδοση 91 ίππων στις 4.750 στροφές και πάνω από 15,3 kgm ροπής διαθέσιμα στο εύρος στροφών 2.000 έως 4.000. Ο κινητήρας τοποθετείται σε ένα διπλό πλαίσιο από ατσάλι, το οποίο είναι επίσης ένα ιστορικό στοιχείο της μάρκας .
 
Στις αναρτήσεις, χρησιμοποιείται ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 49 χιλιοστών εμπρός και ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ πίσω, με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου. Η BMW δεν τοποθέτησε εσκεμμένα συστήματα ηλεκτρονικής ρύθμισης της ανάρτησης, προκειμένου να διατηρήσει όσο περισσότερο γίνεται τον αυθεντικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Οι διαδρομές της ανάρτησης εμπρός και πίσω ανέρχονται σε 120 και 90 χιλιοστά αντίστοιχα. Στα φρένα, χρησιμοποιούνται δύο δίσκοι εμπρός και ένας πίσω, με τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ οι τροχοί είναι ακτινωτοί συμβάλλοντας στην κλασική εμφάνιση της R18.
 
Στα ηλεκτρονικά συστήματα, ο αναβάτης έχει στην διάθεση του 3 riding modes με ονομασίες Rain, Roll και Rock, ενώ υπάρχει και σύστημα Traction Control αλλά και ρύθμισης φρένου κινητήρα. Παράλληλα, η R 18 εξοπλίζεται με ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη, θερμαινόμενες χειρολαβές, Hill Start Control για εύκολη εκκίνηση σε ανηφόρες, σύστημα keyless και λειτουργία όπισθεν.

Το στυλ της μοτοσυκλέτας είναι πουριστικό, σαφέστατα κλασικό και λιτό και αναφέρεται άμεσα στην R5. H σχεδίαση της R 18 φυσικά φροντίζει να την καταστήσει «φιλική» ως προς τις μετατροπές, προδιαθέτοντας την να επιτελέσει και ρόλο βάσης για customizing. Οι πρώτες BMW R18 είναι διαθέσιμες ως «first edition», με αποκλειστικά χρώματα και χρωμιώσεις για την περίσταση. Ο υποψήφιος αναβάτης της R 18 έχει στην διάθεση του πολλές επιλογές εξτρά αξεσουάρ και εξοπλισμού, σε συνεργασία με τον παγκοσμίου φήμης customizer, Roland Sands, ενώ σε στρατηγικές συνεργασίες με αμερικανικά ονόματα, στα αξεσουάρ συμπεριλαμβάνονται σέλες από την Mustang Seat και συστήματα εξάτμισης Vance & Hines.

Η τιμή της BMW R 18 είναι 26.490