Η G 310 GS του 2022 συμμορφώνεται πλήρως με τις προδιαγραφές ρύπων Euro5, αποδίδοντας 34 ίππους και 2,9 kgm ροπής, στις 9.500 και 7.500 στροφές αντίστοιχα. Για το 2021, το σύστημα ελέγχου του κινητήρα εξοπλίζεται πλέον με ηλεκτρονικό γκάζι στο γκριπ και πιο «ευαίσθητη» απόκριση γκαζιού. Ακόμα, περιλαμβάνεται σύστημα αυτόματου boost στο ρελαντί, που ενεργοποιείται κατά την εκκίνηση του κινητήρα ώστε να αποφευχθεί τυχόν ξαφνικά «σβησίματα». Νέος είναι και ο συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης, που μειώνει την απαιτούμενη δύναμη στην μανέτα και μειώνει την ολίσθηση του πίσω τροχού, στα έντονα κατεβάσματα.
Για το μοντέλο του 2022, το εμπρός φωτιστικό σώμα αναβαθμίζεται σε ένα νέο, τεχνολογίας LED, όπως επίσης και τα φλας, ενώ η στήριξη του προβολέα είναι νέα για αδιατάρακτο φωτισμό από τους κραδασμούς. Οι μανέτες συμπλέκτη και εμπρός φρένου του μοντέλου είναι πλέον ρυθμιζόμενες σε 4 θέσεις, για πιο εύκολη χρήση από αναβάτες με μικρότερα χέρια, όπως χαρακτηριστικά λέει η BMW.
Ακόμα, η σχεδίαση του μοντέλου έχει υποστεί φρεσκάρισμα στα σημεία, ενώ 3 νέοι χρωματικοί συνδυασμοί ανακοινώθηκαν. Κοινό στοιχείο στους 3 συνδυασμούς, τα πλαϊνά καπάκια του κινητήρα που βάφονται σε μεταλλική απόχρωση τιτανίου. Από τους νέους χρωματικούς συνδυασμούς μάλιστα, ο ένας συνδυάζει το μαύρο και το κίτρινο χρώμα στο πνεύμα της επετείου των 40 χρόνων για τις μοτοσυκλέτες GS, ενώ το κόκκινο πλαίσιο ξεχωρίζει στον χρωματικό συνδυασμό του μπλε-μαύρου και ανοιχτού γκρι.