Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€.
περισσότερα »
Στο κομμάτι του design, το CUx εκπέμπει σαφώς μια φουτουριστική νότα, η οποία σε κερδίζει με την πρώτη ματιά. Κοιτώντας τα LED φωτιστικά εμπρός και πίσω, η εντύπωση αυτή είναι ξεκάθαρη, με τα σχεδιαστικά στοιχεία τους να θυμίζουν sci-fi δημιουργήματα που παλιότερα τα βλέπαμε σε ταινίες και καλλιτεχνικές αποτυπώσεις. Οι πλαστικές επιφάνειες που καλύπτουν το CUx έχουν καθαρές σχεδιαστικές γραμμές, με το μοντέλο σαν σύνολο να είναι ισορροπημένο και σε κάθε περίπτωση σύγχρονο, χωρίς να επιχειρεί την υπέρβαση.
Η σέλα βρίσκεται σε απόσταση μόλις 720 χιλιοστών από το έδαφος και η πρόσβαση σε αυτή είναι παιχνιδάκι, ενώ το πολύ μικρό βάρος του μοντέλου δεν θα δυσκολέψει απολύτως κανέναν στον στατικό χειρισμό. Στην θέση οδήγησης, το τιμόνι είναι αρκετά φαρδύ για τις διαστάσεις του CUx, με αποτέλεσμα τα χέρια του αναβάτη να τοποθετούνται σε φυσικές θέσεις και όχι πολύ κοντά το ένα στο άλλο. Το πάτωμα είναι αρκετά στενό λόγω των περιορισμένων διαστάσεων του CUx, αλλά δεν θα προβληματίσει στο χώρο για τα πόδια, ενώ η επίπεδη διαμόρφωση του ανοίγει δυνατότητες επιπλέον μεταφοράς αν το θελήσετε. Στα plus, ο γάντζος στην εσωτερική ποδιά που κάνει την δουλειά ακόμα πιο εύκολη.
Το ηλεκτρικό μοτέρ του CUx ενσωματώνεται στο κέντρο του πίσω τροχού, μια λύση που καθιστά περιττή την χρήση μετάδοσης και εξασφαλίζει άμεση απόκριση και απόδοση της ροπής. Τον ηλεκτροκινητήρα έχει κατασκευάσει η Bosch και το όνομα αυτής… δεν χρειάζεται συστάσεις: O τεχνολογικός γίγαντας έχει συνεργαστεί με ουκ ολίγες εταιρείες, παρέχοντας απαραίτητα συστήματα στα εκάστοτε μοντέλα. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει μέγιστη ισχύ 2,8 kW ή 3,8 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή του ανέρχεται στα διόλου ευκαταφρόνητα 11,7 kgm στον τροχό. Την τροφοδοσία του κινητήρα αναλαμβάνει μια αφαιρούμενη μπαταρία λιθίου, που λειτουργεί στα 60 Volt και έχει χωρητικότητα 30Ah ή 1,8 kWh. Η μέγιστη ταχύτητα του CUx ανέρχεται στα 50 χλμ./ώρα και έτσι το μοντέλο κατατάσσεται στα αντίστοιχα «50άρια» βενζίνης, άρα μπορεί να οδηγηθεί και με το δίπλωμα ΑΜ. Η μονάδα ελέγχου φέρει 3 χαρτογραφήσεις ισχύος, που ο αναβάτης επιλέγει από κατάλληλα πλήκτρα στο τιμόνι.
To CUx συνοδεύεται από έναν φορτιστή με οικιακό ηλεκτρικό βύσμα, για την επαναφόρτιση της μπαταρίας, μια διαδικασία που γίνεται σε περίπου 7 ώρες. Η μέση αυτονομία του CUx δηλώνεται στα 75 χιλιόμετρα, αλλά εξαρτάται και από τον τρόπο οδήγησης, την εκάστοτε διαδρομή και το φορτίο. Στην δοκιμή μας, με φορτίο δύο ατόμων, την ισχυρότερη ρύθμιση ισχύος και οδήγηση «γκάζι στο τέρμα», η ελάχιστη αυτονομία που εξάγαμε έφτασε τα 45 χιλιόμετρα, που και πάλι είναι επαρκής για τον αστικό προσανατολισμό του CUx. Σε «μέσο κύκλο», με την ίδια χαρτογράφηση και ηπιότερη οδήγηση, εξάγαμε περίπου 55 χιλιόμετρα αυτονομίας κατ επανάληψη. To μοντέλο φέρει αναρτήσεις που αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω, που επενεργούν σε ψαλίδι. Το σύστημα πέδησης, φέρει δύο δίσκους 180 χιλιοστών εμπρός και πίσω, που συνεργάζονται με δαγκάνες ενός εμβόλου, ενώ υπάρχει και σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος EBS.