Η Piaggio προίκισε το μεσαίο μοντέλο της γκάμας της με στοιχεία που το εκμοντέρνισαν σημαντικά, το έκανε ισχυρότερο, διατηρώντας όμως την πολυτελή κατασκευή, τους τεράστιους αποθηκευτικούς χώρους και

Η Piaggio προίκισε το μεσαίο μοντέλο της γκάμας της με στοιχεία που το εκμοντέρνισαν σημαντικά, το έκανε ισχυρότερο, διατηρώντας όμως την πολυτελή κατασκευή, τους τεράστιους αποθηκευτικούς χώρους και την premium ποιότητα κύλισης.

Piaggio Medley 125/150
Piaggio Medley 125/150
Piaggio Medley 125/150
Piaggio Medley 125/150
Piaggio Medley 125/150
  • Η Piaggio προίκισε το μεσαίο μοντέλο της γκάμας της με στοιχεία που το εκμοντέρνισαν σημαντικά, το έκανε ισχυρότερο, διατηρώντας όμως την πολυτελή κατασκευή, τους τεράστιους αποθηκευτικούς χώρους και
  • Piaggio Medley 125/150
  • Piaggio Medley 125/150
  • Piaggio Medley 125/150
  • Piaggio Medley 125/150
  • Piaggio Medley 125/150

Piaggio Medley 125/150

Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€. περισσότερα »

Το σχεδιαστικό φρεσκάρισμα του νέου Piaggio Medley είναι πασιφανές και πλέον το μοντέλο φέρει μια πιο μοντέρνα σχεδιαστική ταυτότητα, ειδικά αν το δει κανείς δίπλα δίπλα με το προηγούμενο. Οι μεγάλες αλλαγές συντελέστηκαν στο εμπρός τμήμα: αρχικά, έχουμε νέο φανάρι τύπου LED, που εκτοπίζει τον συμβατικού τύπου προβολέα. Το φανάρι έχει πιο ορθογωνικό σχήμα και είναι αισθητά «αγριεμένο», φανερώνοντας τις προθέσεις της Piaggio για την κατηγορία. Η άλλη μεγάλη αλλαγή έχει να κάνει με την εμπρός ποδιά . Όλο αυτό το εμπρός τμήμα ανασχεδιάστηκε με μικρές μεταβολές σε όλη του την έκταση, με αποτέλεσμα να γίνει «λεπτότερο», κατά τα λόγια των ανθρώπων της Piaggio, ενώ η ίδια η «γραβάτα» έχει την μορφή κυψελωτής γρίλιας. Νέο είναι επίσης και το εμπρός φτερό, το τιμόνι και η γύρω περιοχή του, ενώ οι ζάντες άλλαξαν εντελώς, αποκτώντας νέο σχέδιο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η S έκδοση διαφοροποιείται έντονα. Πέρα από τα άλλα χρώματα στα οποία είναι διαθέσιμη, η S χαρακτηρίζεται από μαύρες ματ και κόκκινες λεπτομέρειες, φέρει μαύρες ζάντες (σε αντίθεση με τις ασημί της απλής έκδοσης) και δαγκάνες φρένων χρυσού χρώματος, αλλά και δίσκους φρένων τύπου «μαργαρίτα». Οι λεπτομέρειες αυτές παραμένουν, σε οποιαδήποτε απόχρωση και αν επιλέξει ο αναβάτης το Medley S του.

Ο γνωστός πίνακας οργάνων με τα 3 «ρολόγια» ανήκει εμφατικά στο παρελθόν, με μία οθόνη LCD να τον αντικαθιστά. H οθόνη φέρει σε κεντρική θέση, τις ενδείξεις στροφομέτρου και ταχυμέτρου, ενώ ο έλεγχος των ενδείξεων γίνεται και χωρίς ο αναβάτης να αφήσει τα χέρια από το τιμόνι, μέσω πλήκτρου στο δεξί γκριπ.
Για την έκδοση Medley S, στον βασικό εξοπλισμό ανήκει το σύστημα πολυμέσων Piaggio MIA (για το απλό Medley, είναι έξτρα εξοπλισμός). Το σύστημα μπορεί να συνεργαστεί τόσο με iPhone όσο και Android τηλέφωνα και εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε scooter της κατηγορίας. Μέσω της πλατφόρμας Piaggio MIA, ο αναβάτης συνδέει το κινητό του με το scooter μέσω Bluetooth και μπορεί να βλέπει ειδοποιήσεις για κλήσεις και μηνύματα στην οθόνη του scooter. Ακόμα, μέσα από τα χειριστήρια του ίδιου του Medley, ο αναβάτης μπορεί να ελέγξει τις κλήσεις και να πραγματοποιήσει αναπαραγωγή μουσικής. Στα αξεσουάρ συμπεριλαμβάνεται μάλιστα ένα ειδικό κράνος, με ενσωματωμένα ακουστικά και συνδεσιμότητα Bluetooth που μεγιστοποιεί τις δυνατότητες της πλατφόρμας.

Κάτω από την σέλα, ο χώρος των 36 λίτρων που μπορεί να φιλοξενήσει δύο full-face κράνη και έγινε σήμα κατατεθέν του μοντέλου, παραμένει στο ακέραιο. Το ντουλαπάκι στην ποδιά παραμένει και φέρει υποδοχή ρεύματος USB, ωστόσο το ρεζερβουάρ έχει αλλάξει ελαφρώς θέση. Σύμφωνα με την Piaggio, αυτό έγινε για καλύτερη κατανομή βάρους και ευκολία ανεφοδιασμού χωρίς να χρειάζεται να κατέβει ο αναβάτης.
 
O i-Get κινητήρας των 125 και 150 κυβικών ήταν ήδη ένας από τους πλέον εξελιγμένους στα scooter, ανεξαρτήτως κατηγορίας και τώρα η Piaggio κάνει το επόμενο βήμα. Οι κινητήρες είναι ανανεωμένοι στα σημεία και υπόσχονται μεγαλύτερη απόδοση και περαιτέρω μείωση του θορύβου λειτουργίας. Πιο αναλυτικά, η κυλινδροκεφαλή είναι εντελώς νέα και φέρει μεγαλύτερες βαλβίδες και αυλούς για ευκολότερη ροή των αερίων στο εσωτερικό της. Νέο είναι και το πιστόνι, με διαφορετικό σχήμα στην κορυφή του, ενώ το σώμα ψεκασμού, το μπεκ καυσίμου και το φιλτροκούτι είναι εντελώς νέα. Ο σιγαστήρας της εξάτμισης άλλαξε επίσης με τον νέο να παράγει ακόμα χαμηλότερα επίπεδα θορύβου. Τέλος, η μετάδοση CVT επαναρυθμίστηκε ώστε να εκμεταλλεύεται καλύτερα την πλήρη ισχύ του κινητήρα. 

Η ισχύς των δύο μοτέρ έχει αυξηθεί: Για αυτό των 125 κυβικών, μιλάμε πλέον για 15 ίππους και  1,2 kgm ροπής, ενώ όσον αφορά τον κινητήρα των 150 κυβικών έχουμε 16,5 ίππους και 1,5 kgm ροπής. Η αύξηση της ισχύος επήλθε με την ανάλογη αύξηση των μέγιστων στροφών του κινητήρα κατά περίπου 1.000 στροφές ανά λεπτό -αυτός είναι και ο λόγος, που οι μηχανικοί της Piaggio τοποθέτησαν νέο πιστόνι. Και στις δύο περιπτώσεις, ο κινητήρας φέρει το σύστημα Start-Stop της Piaggio, ονόματι RISS. Το σύστημα χρησιμοποιεί ένα μοτέρ-γεννήτρια που καταργεί την μίζα και τα πηνία, επιτρέποντας το «σβήσιμο» του κινητήρα σε στάση και την άμεση εκκίνηση του μόνο με το άνοιγμα του γκαζιού.
 
Σε επίπεδο περιφερειακών και πλαισίου, η αλλαγή που έγινε είναι μία: Το πίσω ελαστικό είναι φαρδύτερο και πλέον διάστασης 120/70-14, μια επιλογή με στόχο την μεγαλύτερη σταθερότητα. Το πλαίσιο του Medley είναι μια κατασκευή «χαμηλής μονής ραχοκοκαλιάς» από ατσάλινους σωλήνες με στοχευμένες ενισχύσεις (σωληνωτές και από φύλλα ατσαλιού) για αυξημένη ακαμψία. Η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από ένα πιρούνι 33 χιλιοστών, ενώ πίσω συναντάμε δύο αμορτισέρ με ελατήρια που ρυθμίζονται στην προφόρτιση σε 5 σημεία. Τα φρένα αποτελούνται από 2 δίσκους εμπρός και πίσω, με διαμέτρους 260 και 240 χιλιοστών αντίστοιχα και δαγκάνες δύο εμβόλων και φυσικά υπάρχει ABS δύο καναλιών. 
 
Piaggio Medley 125: 3.390 ευρώ
Piaggio Medley S 125: 3.490 ευρώ
Piaggio Medley 150: 3.590 ευρώ
Piaggio Medley S 150: 3.690 ευρώ