Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€.
περισσότερα »
Η εμφάνιση του NH-T 300 μας είναι γνώριμη από τις μικρότερες σε κυβισμό εκδοχές του μοντέλου. Οι αιχμές και οι σφηνοειδείς λεπτομέρειες δίνουν και παίρνουν, ξεκινώντας από το εμπρός φωτιστικό σώμα, χαρακτηρίζοντας τα πλαϊνά πλαστικά, την ποδιά και το προστατευτικό της εξάτμισης και συνεχίζοντας μέχρι την ουρά. Οι ακτινωτοί τροχοί και τα all-terrain λάστιχα τονίζουν το εκτός δρόμου στοιχείο, μαζί με την ποδιά προστασίας του κινητήρα και τα κάγκελα, δεξιά και αριστερά του. Το «παρόν» δηλώνει και ένα μικρό ρύγχος στα χνάρια των σύγχρονων adventure τάσεων, ενώ η απουσία ζελατίνας προσδίδει μια σπορ νότα.
Στα σωθικά του κρύβει έναν νέο μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα Euro5 προδιαγραφών, που αποδίδει 24 ίππους και συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Ιδιαίτερα χαμηλή θα είναι η κατανάλωση με την SYM να ανακοινώνει 3,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, οπότε σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων, η αυτονομία ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα. Στο εμπρός μέρος του ρεζερβουάρ, υπάρχει και θύρα USB, για την τροφοδοσία με ρεύμα ηλεκτρονικών συσκευών. Η σέλα με ύψος στα 812 χιλιοστά δεν θεωρείται ιδιαίτερα ψηλή και «φλερτάρει» με αντίστοιχες μετρήσεις από scooters και καθημερινές μοτοσυκλέτες. Πράγμα που βεβαίως σημαίνει, εύκολη πρόσβαση από αναβάτες όλων των αναστημάτων.
Στα φρένα χρησιμοποιούνται δύο δίσκοι, διαμέτρου 288 και 222 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, παράλληλα με ένα σύστημα ABS δύο καναλιών της Continental που εξασφαλίζει ηρεμία πνεύματος στα απότομα φρεναρίσματα. Οι τροχοί είναι 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα υπογραμμίζοντας τον παντός εδάφους προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας.