από τα αρχικά των λέξεων SportTouring, το οποίο σχεδιάστηκεγια να προσφέρει περισσότερη άνεση σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων.
Η εμφάνιση του μοντέλου, με τα πάνελ σε πολλάεπίπεδα, είναι νέα και εμπνευσμένη από τα πλήκτρα του πιάνου, ενώ στο εμπρόςμέρος έχουμε νέοπροβολέα με φώτα ημέρας. Ο ανανεωμένοςπίνακας οργάνων έχει υψηλότερη φωτεινότητα και μεγαλύτερη ευκρίνεια.Επιπλέον τα περιθώρια στις επιμέρους οθόνες αλλάζουν χρώμα ανάλογα με τοεπιλεγμένο πρόγραμμαοδήγησης.
Η εκκίνηση συνεχίζει να είναι keyless αλλάο κεντρικός διακόπτης έχει αντικατασταθεί από ένα κουμπί που ξεκλειδώνει τηνηλεκτρική κλειδαριά του τιμονιού. Οι επιλογές που παρείχε ο κεντρικός διακόπτηςτώρα βρίσκονται σε ξεχωριστά κουμπιά στην ποδιά, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμόέχουν προστεθεί οι θερμαινόμενες χειρολαβές.
Ο υγρόψυκτοςδικύλινδρος 8-βάλβιδος κινητήραςτων 550 κυβικών αποδίδει 51 ίππους στις 7.500σαλ καιμέγιστη ροπή 51,9ΝΜ στις 5.750σαλ. και πλέον εναρμονίζεται με τις Euro5προδιαγραφές ρύπων. Ο νέοςιμάντας τελικής μετάδοσης παράγειλιγότερο θόρυβο και επιμηκύνει τα διαστήματα συντήρησης. Τα σημαντικά νέαβέβαια αφορούν την υιοθέτηση μονάδας μέτρησης αδράνειας IMU,που πρώτη φορά συναντάμε σε scooter. Αυτή έχει επιτρέψει βελτίωση καιστην πλατφόρμα των ηλεκτρονικών και πλέον έχουμε Cornering ABS γιαμέγιστη ασφάλεια σε φρενάρισμα υπό κλίση. Η ηλεκτρονική τροφοδοσία καυσίμουγίνεται μέσω ride by wire γκαζιού το οποίο ενσωματώνει πλέον σύστημα tractioncontrol για περισσότερη ασφάλεια καθώς και cruise control γιαάνεση στον αυτοκινητόδρομο.
Το αλουμινένιοπλαίσιο του ΑΚ 550 ST συνεργάζεταιμε ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών και ένα διαιρούμενοψαλίδι αλουμινίου στο οποίο εδράζει ένα οριζόντιο αμορτισέρ με 3 στάδιααυξομείωσης. Παράλληλα, το νέο ΑΚ 550 SΤ εξοπλίζεται με μια ψηλότερηζελατίνα η οποία ρυθμίζεται ηλεκτρικά μέσω δύο κουμπιών σταχειριστήρια του τιμονιού.