Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€.
περισσότερα »
Οι σχεδιαστές έπραξαν σωστά, γεμίζοντας το scooter με έντονες γωνίες και προεξοχές, που εκπέμπουν τον απαιτούμενο δυναμισμό. Όλα τα φωτιστικά είναι τύπου LED. Μάλιστα, το S 400 είναι το πρώτο scooter που φέρει πιστοποιημένο σύστημα φώτων ημέρας DRL.
Στον φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο των 42 λίτρων κάτω από τη σέλα,χωρούν με άνεση ένα full face κράνος και αρκετά μικροαντικείμενα, ενώ τα δύο ντουλαπάκια στο εσωτερικό της ποδιάς, παρέχουν επιπλέον χώρο, αλλά και θύρα USB 12 Volt για την φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 προκαθορισμένες θέσεις, απλώς με το πάτημα ενός κουμπιού στη βάση στήριξης και την ταυτόχρονη χρήση των χεριών. Η τεχνολογικά προηγμένη πλατφόρμα διασύνδεσης με smartphone Noodoe, διαθέτει απίστευτα πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης και πλοήγηση με GPS με δωρεάν χάρτες της Tom Tom.
Ο υγρόψυκτος κινητήρας με τη χωρητικότητα των 399 κυβικών εκατοστών, ανήκει στη νέα γενιά G5 με το συνοδευτικό supercharged, που σημαίνει ότι διαθέτει βελτιωμένη εισαγωγή του αέρα στο μοτέρ. Στα επιμέρους χαρακτηριστικά του, ο μονοκύλινδρος διαθέτει διάμετρο εμβόλων 84 με διαδρομή 72, 4βάλβιδη κεφαλή και ψεκασμό EFI. Έχει βελτιωμένη απόκριση και παρόλο που η ιπποδύναμη παρέμεινε στα ίδια επίπεδα των 36 ίππων στις 7.500σ.α.λ., η ροπή έχει αυξηθεί σε όλο το φάσμα, με τη μέγιστη τιμή της να ανέρχεται στα 3,9 kg-m στις 6.000σ.α.λ. Η μετάδοση είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη με ιμάντα και ο συμπλέκτης αυτόματος, φυγοκεντρικός.
Η KYMCO επανασχεδίασε το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, με στόχο την αυξημένη ακαμψία και σταθερότητα. Το μεταξόνιο παραμένει αμετάβλητο στα 1570 χιλιοστά, όμως νέες είναι οι βάσεις του κινητήρα, ενώ το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι, δένει με διπλές γέφυρες και έχει διαδρομή 110 χιλιοστών. Στο πίσω μέρος δύο αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου σε 5 θέσεις και διαδρομή 107 χιλιοστών, έχουν αναλάβει το έργο της απόσβεσης.
Στον τομέα της πέδησης, το νέο S400 συνεχίζει το εξαιρετικό έργο του προκατόχου του. Δύο δισκόφρενα 260 χιλιοστών τύπου μαργαρίτα, με ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων μπροστά και ένας δίσκος 240 χιλιοστών με δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω, συνδυάζονται με δικάναλο σύστημα ABS 9.1Μ της Bosch. Οι διαστάσεις του εμπρός τροχού είναι 120/70 με 15άρα ζάντα, ενώ πίσω έχουμε 150/70 με 14άρα ζάντα.