Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€.
περισσότερα »
Δεν χρειάζεται να προσπαθήσει κανείς πολύ ώστε να διακρίνει το νέο σχέδιο του TMAX2022, το οποίο σύμφωνα με την Yamaha, έλκει την έμπνευση του από τις μοτοσυκλέτες supersport. Μεγάλη είναι η αλλαγή του εμπρός μέρους, με νέα LED φώτα με ενσωματωμένα φλας, πτερύγια και αιχμηρά ανοίγματα εισαγωγής αέρα, ενώ και το πίσω μέρος είναι εντελώς ανανεωμένο, με πιο λείες γραμμές και ένα νέο φωτιστικό σώμα. Η Yamaha δηλώνει ότι όλα τα εξωτερικά τμήματα του TMAX είναι διαφορετικά για το 2022, ενώ το μοντέλο έχει την πιο «μαζεμένη σιλουέτα» της ιστορίας του με στόχο την αιχμηρή εμφάνιση. Το ιδιαίτερο χρώμα ExtremeYellow είναι μια νέα προσθήκη στις επιλογές χρωματισμών, που αναφέρεται στην πρώτη γενιά του TMAX του 2001, ενώ τα άλλα διαθέσιμα χρώματα θα είναι τα Icon Blue και Sword Grey.
Η Yamaha εισάκουσε τις «προσευχές» των αναβατών και των φίλων του TMAX και αντικατέστησε πλήρως τα αναλογικά όργανα και τις οθόνεςLCD, με μια μεγάλη οθόνη TFT 7 ιντσών, για το 2022. Η νέα οθόνη είναι η «κορυφαία στην κατηγορία της», όπως δηλώνει η Yamaha και μπορεί να απεικονίσει τις ενδείξεις με 3 διαφορετικά στυλ. Ακόμα, ο αναβάτης μπορεί να συνδέσει το κινητό του τηλέφωνο με το TMAX του, τοποθετώντας το σε ειδική αδιάβροχη θήκη που βρίσκεται στο εμπρός μέρος. Ο χειρισμός των λειτουργιών του τηλεφώνου μπορεί να γίνει με το νέο ειδικό joystick του ίδιου του TMAX: Ο αναβάτης μπορεί να απεικονίσει πληροφορίες καιρού, να ακούσει μουσική αλλά και να κάνει τηλεφωνικές κλήσεις. Υπάρχει δε, η δυνατότητα σύνδεσης ενός headset μέσω Bluetooth, ενώ όταν το TMAX είναι σταθμευμένο, είναι δυνατή και η πληκτρολόγηση μηνυμάτων.
Ακόμα, το TMAX2022 θα προσφέρει την δυνατότητα στον αναβάτη του, να χρησιμοποιεί το σύστημα πλοήγησης Garmin Navigation, το οποίο απεικονίζει πλήρη χάρτη στην οθόνη, αλλά και παρέχει φωνητικές οδηγίες με την χρήση Bluetooth headset.
Το νέο TMAX 2022 αποκτά νέες ρυθμίσεις στο ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και το αμορτισέρ πίσω, για καλύτερη αίσθηση μπροστινού σε συνδυασμό με αυξημένη ευελιξία. Το μοντέλο φέρει τους νέους τροχούς τεχνολογίας Spin Forged, που ντύνονται με τα ελαστικάBridgestone Battlax SC2.
Το εργονομικό «τρίγωνο» της θέσης οδήγησης τροποποιήθηκε ελαφρώς, φέρνοντας τον αναβάτη σε λίγο μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός, ενώ η σέλα και τα μαρσπιέ είναι μακρύτερα, για μεγαλύτερη ευελιξία στην εύρεση της καλύτερης δυνατής θέσης. Η ρυθμιζόμενη πλάτη για τον αναβάτη μπορεί να ρυθμιστεί σε ένα εύρος 30 χιλιοστών εμπρός και πίσω, ενώ τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι 5 χιλιοστά χαμηλότερα και η θέση των γοφών15 χιλιοστά ψηλότερα. Η ζελατίνα του νέου TMAX είναι ρυθμιζόμενη και επίσης ανασχεδιασμένη.
O μοναδικός δικύλινδροςκινητήρας του TMAX, με τον στροφαλοφόρο 360 μοιρών παραμένει ως έχει, καθώς η Yamaha δεν ανακοινώνει διαφοροποιήσεις. Η ισχύς του παραμένει στα 35 kW, ήτοι 47,6 ίππους, κάνοντας το μοντέλο κατάλληλο και για οδήγηση με δίπλωμα A2. Ο έλεγχος του γκαζιού του κινητήρα γίνεται από σύστημα Ride-By-Wire YCC-T με APSG, το οποίο χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα ανοίγματος γκαζιού απευθείας στο γκριπ.
Το TMAX για το 2022 θα γίνει διαθέσιμο και στην έκδοσηTech MAX, η οποία περιλαμβάνει και τα εξής: Θερμαινόμενη σέλα και γκριπ, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, cruise control, τιμόνι και διακόπτες με οπίσθιο φωτισμό φθορισμού, ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση και υψηλής ποιότητας πλαστικά στην εσωτερική ποδιά.