Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€.
περισσότερα »
Το νέο Ducati Panigale V4 2022 εξακολουθεί φυσικά να εξοπλίζεται με τον κινητήρα Desmosedici Stradale των 1.103 κ.εκ., ο οποίος πλέον αποδίδει 215,5 ίππους στις 13.00 στροφές και ροπή 12,6 kgm στις 9.500 στροφές, σηματοδοτώντας μια αύξηση 1,5 ίππων στην ισχύ. Παράλληλα, το 80% της μέγιστης ροπής είναι διαθέσιμο από τις 6.000 στροφές. Ο κινητήρας φέρει επίσης νέο κιβώτιο ταχυτήτων με μακρύτερες την 1η, την 2η και την 6η ταχύτητα. Με αυτό τον τρόπο, η Ducati δηλώνει ότι οι σχέσεις είναι βελτιωμένες για την χρήση στην πίστα, ενώ η μακρύτερη 6η ταχύτητα προσφέρει αύξηση στην τελική κατά 5 χλμ/ώρα.
Η Panigale V4 φέρει νέο, πιο επίπεδο σχήμα και νέο κάλυμμα, για βελτίωση της υποστήριξης του αναβάτη αλλά και της δυνατότητας να τοποθετήσει το σώμα του όπως αυτός ή αυτή επιθυμεί. Ακόμα νέο είναι και το σχήμα του ρεζερβουάρστο πίσω μέρος του, όπως επίσης βελτιωμένες είναι και οι επιφάνειες επαφής με τα χέρια, όταν ο αναβάτης «βγαίνει» εντελώς από την μοτοσυκλέτα στις στροφές. Με τις βελτιώσεις αυτές, η Ducati κάνει λόγο για πλήρη «ενοποίηση» του αναβάτη με την μοτοσυκλέτα, με αποτέλεσμα καλύτερη οδήγηση.
Η Panigale V4 2022 φέρει 4 χαρτογραφήσεις ισχύος: Full, High, Medium και Low, οι οποίες είναι πλήρως νέες: Στην Full ο αναβάτης μπορεί να κάνει χρήση της πλήρους ισχύος του κινητήρα σε κάθε περίπτωση, ενώ οι High και Medium προσφέρουν την βέλτιστη απόδοση ανάλογα με την επιλεγμένη σχέση. Στην χαρτογράφηση Low, η ισχύς του κινητήρα μειώνεται στους 150 ίππους για πιο διαχειρίσιμη οδήγηση σε συνθήκες δρόμου. Η μονάδα IMU των 6 αξόνων συνεργάζεται με την τελευταία γενιά πακέτου ηλεκτρονικών βοηθημάτων, ενώ βελτιωμένη είναι και η απεικόνιση των ενδείξεων, όπως δηλώνει η Ducati, με έναν νέο τρόπο απεικόνισης στην οθόνη TFT που λέγεται TrackEvo. Σχεδιασμένη αξιοποιώντας τις συμβουλές των αναβατών του MotoGP, η απεικόνιση TrackEvo αλλάζει την διάταξη των ενδείξεων, φέρνοντας το στροφόμετρο στην υψηλότερη θέση της οθόνης, την ένδειξη επιλεγμένης σχέσης στο κέντρο και ενδείξεις από τα DTC, DWC, DSC και EBC στην δεξιά πλευρά, οι οποίες θα ενεργοποιούνται όταν ένα σύστημα λειτουργεί πληροφορώντας τον αναβάτη για την επέμβαση του και βοηθώντας τον να το ρυθμίσει. Στο αριστερό μέρος της οθόνης, θα απεικονίζονται χρονόμετρο, ταχύμετρο και μετρητής γύρων.
Η Panigale V4 του 2022 μπορεί να αποκτηθεί και με μία εξάτμισηAkrapovicτιτανίου από το εργοστάσιο, που αυξάνει την ισχύ της στους 228 ίππους και την μέγιστη ροπή της στα 13,4 kgm, ενώ μειώνει το βάρος του μοντέλου κατά 5 κιλά, ενώ παράλληλα συμμοφώνεται και με το όριο θορύβου των 105 dB ακόμα και χωρίς σιγαστήρα! Η έκδοσηS του μοντέλου φέρει νέο πιρούνι NPX 25/30 της Ohlins, με αυξημένη διαδρομή στα 125 χιλιοστά για καλύτερη συμπεριφορά στην πίστα χωρίς την ανάγκη χρήσης πολύ σκληρών ρυθμίσεων. Το πίσω αμορτισέρ είναι το OhlinsTTX36 και το σταμπιλιζατέρ είναι της ίδιας εταιρείας, όλα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα. Στην έκδοση V4, το πιρούνι είναι της Showa, ενώ το αμορτισέρ και το σταμπιλιζατέρ της Sachs, με πλήρη ρυθμισιμότητα.