Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€.
περισσότερα »
To GSX-S 950 υιοθετεί τη φιλοσοφία των streetfighter με έντονα και μυώδη χαρακτηριστικά στο εμπρός μέρος και μίνιμαλ διαστάσεις με ανασηκωμένη ουρά πίσω. Η φουτουριστική εμφάνιση αναδεικνύεται από το νέο φωτιστικό σώμα με την συστοιχία κάθετων LED τα οποία συνδυάζονται με φώτα ημέρας DRL, ενώ τύπου LED είναι επίσης το πίσω φανάρι και τα φλας.
Πηγή τροφοδοσίας του GSX-S 950 δεν είναι άλλος από τον αειθαλή τετρακύλινδρο κινητήρα των 999 κυβικών εκατοστών, γνωστός από τη θητεία του στο GSX-R 1000 K5. Είναι ρυθμισμένος κατάλληλα για ομαλή απόκριση στις χαμηλομεσαίες και αποδίδει για την περίσταση 95 ίππους στις 7.800σαλ. με μέγιστη ροπή 9,4 kg-m στις 6.500σαλ. Αυτό έγινε με προφανή στόχο να υπάρχει και έκδοση Α2, αφού σύμφωνα με τους κανονισμούς το πρωτότυπο μοντέλο δεν μπορεί να έχει μέγιστη ιπποδύναμη πάνω από το διπλάσιο.
Το GSX-S 950 εφοδιάζεται με traction control 3 επιπέδων το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί. Το 6αρι κιβώτιο συνεργάζεται με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης Suzuki Clutch Assist System.
Το πλαίσιό του GSX-S 950 - όμοιο με αυτό του 1000 - αποτελείται από δυο αλουμινένιες δοκούς οι οποίες συνεργάζονται με ένα αλουμινένιο ψαλίδι από GSX-R1000. Στις αναρτήσεις συναντάμε ανεστραμμένοπιρούνιδιαμέτρου 43 χιλιοστών της KYB και αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση του ελατηρίου σε 7 θέσεις. Στα φρένα τοποθετήθηκαν 4-πίστονες mono-block δαγκάνες Tokico με πλευστούς δίσκους 310 χιλιοστών και σύστημαABS.
Οι ζάντες αλουμινίου 6 ακτινών είναι ντυμένες με ελαστικά Dunlop SPORTMAX Roadsport2 σε διαστάσεις 120/70-17 μπροστά και 190/50-17 πίσω με το συνολικό βάρος να ανέρχεται στα 214 κιλά με το GSX-S σε λειτουργία.