Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€.
περισσότερα »
Η νέα Tiger είναι ριζικά ανανεωμένη, ανοίγοντας έναν νέο κεφάλαιο στο μοντέλο που ούτως ή άλλως, είναι ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της Triumph. Οι εκδόσεις 900 GT, GTLowκαι 900 GT Pro προσανατολίζονται στην αστική χρήση και στα μεγάλα ταξίδια, ενώ οι 900 Rally και 900 Rally Pro έχουν μεγαλύτερες off-road δυνατότητες χωρίς να θυσιάζουν τον all-round χαρακτήρα.
O 3κύλινδρος κινητήρας των 900 κυβικών είναι εντελώς νέος και σχεδιάστηκε για μεγαλύτερη ισχύ και συμφωνία με τις Euro5προδιαγραφές. Η ισχύς του μοντέλου ανέρχεται στους 95 ίππους στις 8.750 σαλ, ενώ η ροπή των 8,9 kgm είναι κατά 10% αυξημένη σε σχέση με το Tiger 800. Ο κινητήρας χρησιμοποιεί μια νέα σειρά ανάφλεξης των κυλίνδρων (1-3-2) για βελτιωμένη αίσθηση και χαρακτήρα, σύμφωνα με την εταιρεία. Τα ψυγείο της μοτοσυκλέτας είναι νέο, ώστε να βελτιωθεί τόσο η κατανομή βάρους όσο και η άνεση του αναβάτη σε σχέση με την θερμότητα του κινητήρα, ενώ το μοτέρ φέρει επίσης νέο φιλτροκούτι και συμπλέκτη ολίσθησης-υποβοήθησης. Η Triumph δηλώνει ότι η Tiger 900 είναι η γρηγορότερη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας της.
Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι νέο, ατσάλινο τεχνολογίας χωροδικτυώματος, που συνδέεται βιδωτά με το αλουμινένιο υποπλαίσιο. Οι αναρτήσεις του Tiger 900 προέρχονται από την Marzocchi, με πιρούνι 45 χιλιοστών εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω. Στις εκδόσεις GT, GT Low και GT Pro, οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες, ενώ στην έκδοση GT Pro το πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται ηλεκτρονικά στην προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς. Στις εκδόσεις Rally και Rally Pro, οι αναρτήσεις αντιθέτως προέρχονται από την Showa και έχουν μεγαλύτερες διαδρομές -240 χιλιοστά εμπρός και 230 χιλιοστά πίσω, έναντι των 180 και 170 χιλιοστών αντίστοιχα, των υπόλοιπων εκδόσεων. Οι αναρτήσεις της Showa είναι πλήρως ρυθμιζόμενες. Στο σύστημα πέδησης χρησιμοποιούνται οι δαγκάνες Stylema της Brembo. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 20 λίτρων.
Εργονομικά, η μοτοσυκλέτα αποκτά μια πιο στενή σέλα, ενώ το τιμόνι είναι πιο κοντά στον αναβάτη κατά 10 χιλιοστά, για μια πιο άνετη θέση οδήγησης. Κάθε μια από τις εκδόσεις του Tiger 900 έχει τα μαρσπιέ τοποθετημένα στην βέλτιστη θέση για το στυλ οδήγησης που υποστηρίζει, ενώ η σέλα είναι ρυθμιζόμενη σε 2 επίπεδα ύψους με εύρος ρύθμισης 20 χιλιοστά. Στα ηλεκτρονικά, η TriumphTiger 900 εφοδιάζεται με νέα οθόνη ενδείξεων 7 ιντσών η οποία φέρει δυνατότητες συνδεσιμότητας με κινητό τηλέφωνο και ειδική θήκη για κινητό κάτω από την σέλα, με υποδοχή φόρτισης USB. Επίσης το πακέτο εξοπλισμού περιλαμβάνει Cornering ABS και Traction Control που συνεργάζονται με IMU, quickshifter 2 κατευθύνσεων και μέχρι 6 riding modes (στην έκδοση Rally Pro).