Η Benelli TRK 251 είναι μια μικρού κυβισμού adventure μοτοσυκλέτα που υπόσχεται εύκολη και οικονομική καθημερινή μετακίνηση, αλλά και άνετα ταξίδια εκτός πόλης, με στόχο να μυήσει στην περιπέτεια και

Η Benelli TRK 251 είναι μια μικρού κυβισμού adventure μοτοσυκλέτα που υπόσχεται εύκολη και οικονομική καθημερινή μετακίνηση, αλλά και άνετα ταξίδια εκτός πόλης, με στόχο να μυήσει στην περιπέτεια και τις μακρινές εξορμήσεις τους νέους αναβάτες.

Benelli TRK 251
Benelli TRK 251
Benelli TRK 251
Benelli TRK 251
Benelli TRK 251
  • Η Benelli TRK 251 είναι μια μικρού κυβισμού adventure μοτοσυκλέτα που υπόσχεται εύκολη και οικονομική καθημερινή μετακίνηση, αλλά και άνετα ταξίδια εκτός πόλης, με στόχο να μυήσει στην περιπέτεια και
  • Benelli TRK 251
  • Benelli TRK 251
  • Benelli TRK 251
  • Benelli TRK 251
  • Benelli TRK 251

Benelli TRK 251

Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€. περισσότερα »

Στo TRK 251, οι σχεδιαστικές επιρροές από το μεγαλύτερο αδελφάκι του είναι εμφανείς ιδιαίτερα στο εμπρός μέρος με τους διπλούς προβολείς και το αιχμηρό ρύγχος με τα χαρακτηριστικά «ρουθούνια». Οι ακμές και οι καμπύλες συνδυάζονται ιδανικά σε ένα σύνολο που χορταίνει το μάτι και διαστάσεις που δεν θυμίζουν μικρή μοτοσυκλέτα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει LED εμπρός – πίσω φώτα και ίδιας τεχνολογίας φλας, θύρα USB για τροφοδοσία συσκευών (ιδιαίτερα χρήσιμο αξεσουάρ στο ταξίδι και όχι μόνο), φιμέ ζελατίνα, μεγάλη σχάρα για πρόσδεση αποσκευών και ευανάγνωστη ψηφιακή οθόνη που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη, μεταξύ των οποίων και η επιλεγμένη σχέση στο 6τάχυτο κιβώτιο. Η σέλα του απέχει 835 χιλιοστά από το έδαφος και χάρη στο πλούσιο και ανατομικό αφρώδες δεν θα κουράσει ακόμα και μετά από 2 ώρες συνεχόμενης οδήγησης, ενώ το φαρδύ και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι συμβάλει στην ξεκούραστη θέση οδήγησης.

Το TRK 251 είναι εφοδιασμένο με μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο, τετραβάλβιδο με δυο επικεφαλής εκκεντροφόρους κινητήρα 249,2 κυβικών εκατοστών, που αποδίδει 24,5 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 2,14 κιλά ροπής στις 7.500 σ.α.λ. Η τροφοδοσία του γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό με την κατανάλωση να βρίσκεται στα 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Αυτό σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων δίνει αυτονομία της τάξεως των 400 χιλιομέτρων.

Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ένα εντυπωσιακό ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών εμπρός που δίνει διαδρομή 120 χιλιοστά, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, που δίνει διαδρομή 51 χιλιοστά. Την πέδηση αναλαμβάνουν ένας δίσκος «μαργαρίτα» 280 χιλιοστών με τετραπίστονη δαγκάνα εμπρός και ένας 240 χιλιοστών, ίδιας σχεδίασης, με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Η Benelli έχει εξοπλίσει το TRK 251 με αλουμινένιους τροχούς 17 ιντσών που φορούν τα ποιοτικά ασφάλτινα ελαστικά Sportec M5 της Metzeler σε διάσταση 110/70-17 και 150/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
 
 Το Benelli TRK 251 κοστίζει 4.400 ευρώ