Με μια σχεδίαση που κεντρίζει τα βλέμματα και τα ισχυρότερα ηλεκτρικά μέρη της γκάμας της ESF, το νέο S6 έρχεται με premium καταβολές για τον αναβάτη που θέλει να ξεχωρίζει τόσο στην εμφάνιση όσο και στην πράξη.

ESF S6 MAX

Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€. περισσότερα »

H εμφάνιση του S6 είναι αναμφισβήτητα ένα από τα δυνατά του χαρτιά, αφού το μοντέλο ασπάζεται το «ιταλικό» στυλ του premium scooter πόλης που όλοι γνωρίζουμε και αγαπάμε. Τα ρετρό στοιχεία του σχεδίου είναι παραπάνω από έκδηλα, με τις καμπύλες να κυριαρχούν σε όλη την έκταση του μοντέλου και τις στοχευμένες λεπτομέρειες φινιρίσματος να «δένουν το γλυκό».

Το εμπρός κυκλικό φωτιστικό σώμα συνδυάζεται άψογα με τις γραμμές τις ποδιάς, ενώ τα πλευρικά καλύμματα θυμίζουν «φτερά» που εκτείνονται προς τα πίσω. Νότα χειροποίητου τμήματος, δίνει η καφέ σέλα σε look δέρματος, με ρομβοειδή ραφή για τον αναβάτη και έντονο διαχωρισμό των δύο θέσεων. Λίγο χρώμιο στολίζει τους καθρέφτες και τις βάσεις τους, ενώ τα ελαστικά έχουν λευκά πλευρά, σε μια πολύ ασυνήθιστη και ξεχωριστή επιλογή.   

Πολύ αξιόλογη είναι και η προσπάθεια της ESF στον τομέα της ποιότητας κατασκευής, με το S6 να δείχνει ότι κάνει το επόμενο βήμα για την εταιρεία. Τα υλικά που έχουν επιλεγεί είναι από το «πάνω ράφι», η συναρμολόγηση και η βαφή του S6 είναι άρτια, με το τελικό αποτέλεσμα να ανταποκρίνεται σε κάθε περίπτωση στο επίπεδο της κατηγορίας.
Η θέση του τιμονιού φέρνει τον κορμό του αναβάτη σε όρθια θέση, ενώ το πλάτος του είναι σωστά ρυθμισμένο χωρίς να είναι πολύ μικρό ή πολύ μεγάλο. Το πάτωμα ικανοποιεί επίσης καθώς παρά το μικρό πλάτος του scooter, ο αναβάτης θα τοποθετήσει άνετα τα πόδια του, ενώ ο χώρος για τα γόνατα είναι επαρκής και με το παραπάνω.  

Κάτω από την σέλα βρίσκεται φυσικά ο κύριος χώρος αποθήκευσης του S6, που διαχωρίζεται από τις μπαταρίες με ειδικό χώρισμα, ενώ φέρει μια υποδοχή επαναφόρτισης για τον ειδικό φορτιστή. Στην ποδιά βρίσκουμε το ντουλαπάκι του μοντέλου, που ενσωματώνει μια θύρα παροχής ρεύματος USB και κλειδώνει. Το επίπεδο πάτωμα και ο γάντζος προσφέρουν ένα ακόμα μεταφορικό ατού, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και top-box. Τα όργανα του μοντέλου είναι ξεχωριστά σε εμφάνιση, ακολουθώντας την σχεδιαστική ταυτότητα του και έχουν κυκλική διάταξη.

Το S6 φορά τον ισχυρότερο κινητήρα τύπου Hub-Center της γκάμας της ESF, με το μοτέρ της Bosch να φτάνει τα 4 kW ή 5,44 ίππους για την περίσταση. Ο ηλεκτροκινητήρας υπόσχεται τελική ταχύτητα 75 χιλιομέτρων την ώρα και περισσότερη ισχύ διαθέσιμη σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων, υπογραμμίζοντας την τοποθέτηση του S6 στην κορυφή της γκάμας.

Το σύστημα τροφοδοσίας του ηλεκτροκινητήρα διαφέρει από τα υπόλοιπα μοντέλα της ESF, καθώς χρησιμοποιεί δυο μεγάλης χωρητικότητας μπαταρίες ταυτόχρονα, σε παράλληλη σύνδεση. Οι μπαταρίες λειτουργούν στα 60 Volt και έχουν συνολική χωρητικότητα 64 Ah (32 Ah η μία). Οι δύο μπαταρίες συνεπάγονται και αυξημένη αυτονομία η οποία θα ανέλθει στο επίπεδο των 100-120 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, ανάλογα και με τον τρόπο που οδηγείτε.

Οι αναρτήσεις του μοντέλου αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ, ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση. Στα φρένα, χρησιμοποιούνται δύο δίσκοι με δαγκάνες 3 και 2 εμβόλων εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ ένα σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS συνδέει την μανέτα του πίσω φρένου, με το 1 από τα 3 έμβολα της εμπρός δαγκάνας.

Το S6 κοστίζει 4.995 ευρώ

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δείτε και τα 133 μοντέλα της Εκθεσης

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA