Έμεινες; 5 πράγματα που πρέπει να κάνεις πριν καλέσεις γερανό

Έμεινες; 5 πράγματα που πρέπει να κάνεις πριν καλέσεις γερανό

Μάλλον δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να βλέπεις τη μοτοσυκλέτα σου φορτωμένη σε γερανό. Διάβασε εδώ πώς θα το αποφύγεις…

Θες 150 ευρώ για γερανό

Δεν αποκλείεται κάποια στιγμή να μείνεις στη μέση του δρόμου με τη μοτοσυκλέτα σου. Μακάρι να μη συμβεί ποτέ, αλλά η πιθανότητα υπάρχει. Πριν όμως καλέσεις την οδική βοήθεια, κάτι που εκτός από ντροπιαστικό μπορεί να είναι και πολύ δαπανηρό, υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείς να κάνεις και να διορθώσεις μόνος σου το πρόβλημα που σε ακινητοποίησε. Δες 5 πράγματα που μπορείς να κάνεις.

Χρησιμοποίησε τις αισθήσεις σου



Ένα από τα καλύτερα διαγνωστικά εργαλεία, το οποίο μάλιστα δεν πιάνει χώρο, είναι οι αισθήσεις σου. Αρχικά, θυμήσου τι έγινε λίγο πριν βρεθείς στην άκρη του δρόμου. Ακουσες ή ένιωσες κάτι διαφορετικό; Συχνά κάποια μηχανική βλάβη συνοδεύεται από δονήσεις και περίεργους θορύβους. Αν κάτι δεν ακούγεται σωστά, μάλλον θα πρέπει να ζητήσεις βοήθεια, αλλιώς αφιέρωσε λίγο χρόνο και κάνε έναν προσεκτικό οπτικό έλεγχο της μοτοσυκλέτας. Ψάξε για χαλαρές βίδες ή συνδέσεις, υγρά που τρέχουν ή εξαρτήματα που μπορεί να λείπουν. Επίσης, δες αν κάτι μυρίζει περίεργα. Καμένα καλώδια, ή πλαστικά έχουν άσχημη μυρωδιά και μπορεί να σε βοηθήσουν να εντοπίσεις το πρόβλημα.

Μπαταρία




Όσο οι μοτοσυκλέτες αποκτούν όλο και περισσότερα ηλεκτρονικά, οι απαιτήσεις από τις μπαταρίες αυξάνονται και η σωστή συντήρησή τους είναι απαραίτητη. Ο πιο εύκολος τρόπος για να ελέγξεις την κατάσταση της μπαταρίας είναι να πατήσεις το κουμπί της μίζας. Αν αυτή γυρίζει κανονικά, μάλλον η μπαταρία είναι εντάξει. Διαφορετικά θα πρέπει να δεις τις συνδέσεις. Η μπαταρία συνήθως είναι εύκολα προσβάσιμη, οπότε τσέκαρε ότι όλες οι συνδέσεις είναι καθαρές και δεν έχει χαλαρώσει κάτι. Αν οι πόλοι είναι πολύ διαβρωμένοι, καθάρισέ τους με ένα πανάκι.

Βενζίνη




Οι περισσότερες σύγχρονες μοτοσυκλέτες έχουν δείκτη βενζίνης και μια προειδοποιητική λυχνία σε ενημερώνει όταν η στάθμη του καυσίμου πέσει αρκετά. Αν όμως δεν υπάρχει δείκτης βενζίνης και η λυχνία δεν δουλεύει, μπορεί να μείνεις από καύσιμα. Αν απλά κουνήσεις τη μοτοσυκλέτα, μάλλον θα καταλάβεις αν υπάρχει βενζίνη στο ρεζερβουάρ. Αν τελικά δεν έμεινες από βενζίνη, αλλά ο κινητήρας δεν ξεκινάει ίσως υπάρχει πρόβλημα με την τροφοδοσία και να μην πηγαίνει καύσιμο στο καρμπυρατέρ ή στα μπεκ. Σε παλαιότερες μοτοσυκλέτες είναι πιο εύκολο να τραβήξεις το σωληνάκι καυσίμου και να δεις αν φτάνει βενζίνη στο καρμπυρατέρ, αλλά αυτό είναι δύσκολο να γίνει σε μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα με ψεκασμό.

Συνέχεια του άρθρου >>>