Mπορεί τα περισσότερα On-Off να έχουν φτάσει τα 1200 κ.εκ. ωστόσο υπάρχουν ακόμα τρεις προτάσεις στο λίτρο που επιχειρούν μια πιο λογική και μετρημένη προσέγγιση στην κατηγορία. Ο ανταγωνισμός μεταξύ τους όμως είναι πολύ σκληρός, με καθένα από αυτά να προβάλει διαφορετικές αρετές!
Ποιοι είναι οι «μονομάχοι» που προκαλούμε σε μάχη μεταξύ τους στο τεύχος Νο8 του Moto Τρίτη;
Honda CRF1000L Africa Twin
Ένα ιστορικό όνομα που άγγιξε τα όρια του θρύλου στην χώρα μας αναβίωσε η Honda,
διατηρώντας τον 50/50, μοιρασμένου μεταξύ ασφάλτου και χώματος
χαρακτήρα. Αυτό το στοιχείο την διαφοροποιεί σε μεγάλο βαθμό, σε σχέση
με τις πιο «ασφάλτινες» προτάσεις που ως επί το πλείστον υπάρχουν πλέον
στην αγορά.
KTM 1050 Adventure
Αποτελεί το μικρότερο -βάση κυβισμού- μοντέλο της οικογένειας των Adventure της KTM
και το πιο προσιτό οικονομικά. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι έχουν γίνει
«εκπτώσεις» στην δυναμική φιλοσοφία που διέπει τα πορτοκαλί μοντέλα και
το 1050 είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να μυηθεί κανείς σε αυτή.
Suzuki V-Strom 1000
H επιστροφή της Suzuki στα μεγάλα On-Off δεν
έγινε με «ευθεία απάντηση» στον ανταγωνισμό αλλά με έναν εναλλακτικό
τρόπο, στοχεύοντας στους μοτοσικλετιστές που είχαν κουραστεί από το
μαξιμαλισμό και την υπερβολή που επικρατούσε -και επικρατεί βεβαίως-
στην κατηγορία.
Ποια φιλοσοφία «πρεσβεύει» το κάθε ένα από αυτά; Ποια ταιριάζει στο δικό σας στυλ; Ποιες είναι οι αρετές και τα μειονεκτήματα τους; Πόσο θα σας κοστίσουν στο «ταμείο;»