Επιστροφή στη «διχρονίλα» υπόσχεται η Kawasaki
- Βροχή τα σχόλια στα κοινωνικά δίκτυα της Kawasaki
- Με ηλεκτρονικό ψεκασμό και πιθανότατα Turbo;
- Χαμηλό βάρος και άμεση απόδοση ισχύος στα θετικά των δίχρονων
- Πότε θα δούμε την δίχρονη μοτοσυκλέτα της Kawasaki;
Βροχή τα σχόλια στα κοινωνικά δίκτυα της Kawasaki
Ναι, μπορούμε πλέον να σταματήσουμε να φανταζόμαστε γιατί θα γίνει πραγματικότητα. Λιγότερο από έναν χρόνο αφού η Kawasaki είχε καταθέσει διπλώματα ευρεσιτεχνίας για έναν δίχρονο κινητήρα, αναρτά ένα μικρό Teaser στα social media που υπαινίσσεται πως μία δίχρονη μοτοσυκλέτα βρίσκεται υπό ανάπτυξη. Ο κατασκευαστής από το Akashi της Ιαπωνίας, άκουσε τις φωνές των μοτοσυκλετιστών που επιθυμούν την αναβίωση των δίχρονων μοτοσυκλετών. Το teaser είναι ένα βίντεο μόλις 20 δευτερολέπτων, που αρχικά δείχνει στιγμιότυπα οθόνης από χρήστες του Instagram, που σχολιάζουν σε διάφορες αναρτήσεις, επιζητώντας την επιστροφή της ένδοξης εποχής των δίχρονων και ύστερα αναγράφεται η φράση "WE HEARD YOU" η οποία πάλλεται σαν καρδιά με τον ήχο μίας δίχρονης μοτοσυκλέτας να ακούγεται.
Με ηλεκτρονικό ψεκασμό και πιθανότατα Turbo;
Αυτές είναι οι μόνες πληροφορίες που έχουμε προς το παρόν, καθώς αυτό είναι και το νόημα ενός Teaser, να ρίξει το "τυράκι" κρατώντας μας με την αγωνία του τι πρόκειται να δούμε στο άμεσο μέλλον. Πάντως, σύμφωνα με τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας που είχε παρουσιάσει από τον Ιούλιο του 2024 η Kawasaki, ο νέος δίχρονος κινητήρας θα είναι πιο σύγχρονος από ποτέ, αφού θα έχει ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, εκκεντροφόρο για τις βαλβίδες εισαγωγής και πιθανότατα έναν υπερτροφοδότη (Turbo).
Χαμηλό βάρος και άμεση απόδοση ισχύος στα θετικά των δίχρονων
To Concept του νέου κινητήρα βασίζεται στον ηλεκτρονικό ψεκασμό, ώστε να απαλλαχθείς από τα καρμπυρατέρ, ενώ σε συνδυασμό με το Turbo, αυξάνεται η απόδοση ισχύος και μειώνεται η κατανάλωση, κρατώντας τα πλεονεκτήματα του δίχρονου έναντι του τετράχρονου κινητήρα. Αυτά τα πλεονεκτήματα ήταν που έκαναν τις δίχρονες μοτοσυκλέτες τόσο δημοφιλείς τις δεκαετίες του 60, 70 και 80 και φυσικά αναφερόμαστε στο χαμηλό βάρος και την απίστευτη απλότητα των κινητήρων και την πολύ υψηλή τους απόδοση. Λέγεται επίσης ότι ο κινητήρας της Kawasaki θα λειτουργεί με περίσσεια αέρα στον θάλαμο καύσης, κάτι που σημαίνει ότι θα μπορεί να "τρέχει" με φτωχότερο μίγμα από ότι οι παραδοσιακοί δίχρονοι κινητήρες. Αυτό λοιπόν, μπορεί να σημαίνει ότι θα έχει σημαντικά μειωμένη κατανάλωση σε σχέση με τους παλιούς κινητήρες.
Πότε θα δούμε την δίχρονη μοτοσυκλέτα της Kawasaki;
Είδαμε τους προηγούμενους μήνες, να κυκλοφορούν φήμες περί προορισμού του δίχρονου κινητήρα που αναπτύσσει η Kawasaki για αεροσκάφη από διάφορες πηγές, με την ανάρτηση αυτή όμως της εταιρείας από το Akashi στα Social Media είμαστε πλέον σίγουροι ότι προορίζεται για μοτοσυκλέτα. Το μόνο για το οποίο δεν μπορούμε ακόμα να είμαστε σίγουροι, είναι το σε τι τύπου μοτοσυκλέτα θα τοποθετηθεί, ή αν θα είναι μοτοσυκλέτα, καθώς θα μπορούσε να μπει σε κάποιο scooter ή κάποιο υβρίδιο μεταξύ των δύο. Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι περιμένουμε με ανυπομονησία την αναβίωση των δίχρονων μοτοσυκλετών από την Kawasaki (και φυσικά δεν συμπεριλαμβάνουμε κάποια enduro μοντέλα τα οποία έχουν ακόμα δίχρονους κινητήρες).