Μια πληροφορία που μας έρχεται από την Αγγλία αναφέρει πως η Honda επεξεργάζεται την παραγωγή μιας ακόμη έκδοσης του νέου της CRF1000L Africa Twin με λιγότερα κυβικά.
Η επιστροφή του θρύλου είναι πια γεγονός, με τη νέα Adventure μοτοσυκλέτα της Honda να αναμένεται εναγωνίως στις αγορές του κόσμου σύντομα. Μάλιστα στην Αγγλία η αντιπροσωπεία της Honda έχει αρχίσει να δέχεται προπαραγγελίες για το νέο μοντέλο, προσφέροντας στους πρώτους 350 πελάτες της δώρο ένα αριθμημένο Trip Master από τον επίσημο κατάλογο αξεσουάρ του Africa Twin, καθώς και ένα βιβλίο 80 σελίδων με την ιστορία του μοντέλου.
Καθώς η έκθεση Motorcycle Live μόλις άνοιξε τις πύλες της αυτό το σαββατοκύριακο στην Αγγλία, η είδηση βγήκε από τους ανθρώπους της Honda, οι οποίοι επιβεβαίωσαν σχετικές φήμες για μια ενδεχόμενη μικρότερη έκδοση του Africa.
Στην έκθεση έδωσε το παρόν ο Naoshi Iizuka, αρχιμηχανικός της Honda και υπεύθυνος για το project Africa Twin, ο οποίος σε συνέντευξή του στο Αγγλικό Bike Social δήλωσε ερωτώμενος για τις φήμες περί μικρότερης έκδοσης.
"Δε νομίζουμε πως η τάση για Adventure μοτοσυκλέτες έχει σταματήσει, έτσι μια τέτοια δυνατότητα για πελάτες που ζητούν μια μικρότερη έκδοση στο ίδιο σκεπτικό έχει πολύ ρεαλιστικές προοπτικές."
Εντάξει, δεν είναι ακριβώς επιβεβαίωση, αλλά με δεδομένο τον παραδοσιακά ξύλινο λόγο που χρησιμοποιούν τα στελέχη των εταιρειών θα λέγαμε πως πιο κοντά δε γίνεται. Αλλωστε η κίνηση αυτή θα είχε πολύ νόημα.
Αφενός η επιτυχία του Africa Twin σε παγκόσμιο επίπεδο είναι μάλλον εξασφαλισμένη, καθώς το κοινό κάνει ουρές για να καβαλήσει τη μοτοσκυλέτα όπου αυτή εμφανίζεται και η Honda περιμένει πολύ δυνατές πωλήσεις ανά τον κόσμο. Μια έκδοσή της σε έναν κυβισμό από 650 ως 800 κ.εκ. (εικάζουμε) θα είχε άμεσο αντίκτυπο στην αγορά, καθώς θα "έκλεβε" πολλές πωλήσεις από μοτοσυκλέτες του ανταγωνισμού, σε ένα φάσμα από τα μεσαία Adventure των 650 κ.εκ., αλλά και εν δυνάμει από μοτοσυκλέτες όπως τα Triumph Tiger 800.
To πραγματικό ερώτημα είναι αν η Honda έχει στα πλάνα της μια υποκυβισμένη έκδοση του νέου κινητήρα ή αν σκέφτεται να παίξει με μια Adventure παραλλαγή του NC750X. Αμφότερα τα σενάρια έχουν λογική βάση και απλά θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πού θα το πάνε οι Ιάπωνες.
Πάντως - για να ρίξουμε και μια φυτιλιά από το μυαλό μας - ο καιρός για μια δυναμική ανανέωση του Transalp έχει έρθει προ πολλού.