Οι πρώτες ενδείξεις ότι η EBR δε σκοπεύει να περιοριστεί στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού ήρθαν με τη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK, στο οποίο θα αγωνιστεί το 2014. Χάρη στη συμμετοχή της, με αναβάτες τους Geoff May και Aaron Yates, η εταιρεία θα προβάλλει σε ολόκληρο τον κόσμο το εντυπωσιακό EBR 1190RX.
Αλλά ποιο είναι το νόημα της προβολής, χωρίς την ανάλογη διάθεση; Σε αυτό φαίνεται πως προσβλέπει η αμερικανική εταιρεία, ανοίγοντας γραφεία στην Ολλανδία. Φυσικά, ακόμη δεν έχει γίνει λόγος για δίκτυο διάθεσης των μοτοσικλετών, αλλά θεωρούμε ότι κάτι τέτοιο είναι δεδομένο.
Αυτό σημαίνει ότι σύντομα θα δούμε τα supersport της EBR να διατίθενται και στην Ευρώπη – εξαντλείται, όμως, εδώ το ενδιαφέρον της είδησης; Σε καμιά περίπτωση.
Μην ξεχνάτε ότι η EBR συνεργάζεται με τη Hero. Αναλυτικότερα, η Hero διαθέτει σχεδόν το 50% της EBR. Τι σημαίνει αυτό; Ότι η είσοδος της εταιρείας του Erik Buell στην Ευρώπη πιθανότατα θα αποτελέσει και την είσοδο της ινδικής Hero στη Γηραιά Ήπειρο. Πρόκειται για μια ευκαιρία που σε καμιά περίπτωση δε θα αφήσει η Hero να χαθεί.
Aλλωστε, η ινδική εταιρεία έχει ξεκινήσει ήδη την παγκόσμια επέκτασή της, ξεκινώντας από τις ΗΠΑ. Θυμίζουμε πως τα μοντέλα της παρουσιάστηκαν σχετικά πρόσφατα σε αμερικανική έκθεση, με σκοπό σύντομα να ξεκινήσουν να διατίθενται και εκεί. Πώς θα γίνει κάτι τέτοιο; Μα, φυσικά, με τη βοήθεια της EBR. Οι συνεργάτες του Erik Buell θα βασιστούν στο υπάρχον (αλλά περιορισμένο) δίκτυό τους και θα το αναπτύξουν περισσότερο, σπρώχνοντας σε υπάρχοντες και νέους ντίλερ οικονομικές μοτοσικλέτες. Βέβαια, η συγκεκριμένη κατηγορία δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στις ΗΠΑ και μάλλον θα ταίριαζε περισσότερο σε κάποια άλλη αγορά.
Ποια μπορεί να είναι αυτή η αγορά; Μα, φυσικά, της Ευρώπης! Η παρουσία της Hero στις ΗΠΑ μπορεί να μη φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα στις πωλήσεις, αλλά θα κάνει θαύματα στην εικόνα καθιέρωσης στη Δύση που επιθυμεί η εταιρεία. Και η επέκτασή της στην Ευρώπη θα στρωθεί στον τομέα των εντυπώσεων, αλλά και αυτόν της ουσίας. Ειδικά στην περίπτωση που η Hero καταφέρει να καθιερωθεί στις ευρωπαϊκές αγορές (χάρη σε όσους επιθυμούν ένα οικονομικό commuter μικρού κυβισμού), η επέκτασή της στη Δύση θα έχει ολοκληρωθεί.
Αν, λοιπόν, δούμε ένα κοινό ευρωπαϊκό δίκτυο για την EBR και τη Hero, θα έχουμε μπροστά μας γκάμα των δύο άκρων. Από τη μία θα βρίσκονται τα οικονομικά ινδικά μοτοσικλετάκια και από την άλλη τα ακριβά και πανίσχυρα supersport του Erik Buell. Είτε, λοιπόν, το νέο αυτό δίκτυο προσεγγίσει τους λάτρεις της ταχύτητας είτε εδραιωθεί στη συνείδηση αυτών που αποζητούν την οικονομία, η επιτυχία για τις δύο συνεργαζόμενες εταιρείες είναι δεδομένη.
Το στοίχημα είναι μεγάλο και για τις δύο και η επιτυχία θα κριθεί από τις πωλήσεις – οι προσδοκίες της καθεμίας, άλλωστε, σε αυτόν τον τομέα, είναι διαφορετικές. Όπως και να χει, πάντως, ο χρόνος θα κρίνει την επιτυχία του εγχειρήματος και εμείς θα το παρακολουθούμε με ενδιαφέρον.
Τα 4 πιο φθηνά γυμνά ρετρό, με δίπλωμα αυτοκινήτου
Yadea Fierider: Ένα νέο κεφάλαιο στην ηλεκτροκίνηση
Νέα Royal Alloy Gran Turismo: Με φουλ εξοπλισμό κάτω από 3.000 ευρώ
Παρουσίαση κάλυμμα σέλας Winger: Θερμομονωτικό & αδιάβροχο, με μόλις 10 ευρώ
Hyosung Bobber 300 Evo: Κλασική Bobber εμφάνιση με V-twin κινητήρα
Malcom Smith: Η αιώνια διαδρομή ενός «χωμάτινου» θρύλου
1.400 νέες κάμερες για παραβίαση κόκκινου και υπερβολική ταχύτητα
Το κράνος του Valentino Rossi ανάσα ανακούφισης για τους πλημμυροπαθείς
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr