Όπως προαναφέρθηκε το Rock 125 είναι ένα εργαλείο ή μάλλον πολυεργαλείο της καθημερινότητας και η πρώτη εικόνα που αντικρίζει ο αναβάτης όταν το οδηγεί αποπνέει μία premium αίσθηση καθώς ο LCD πίνακας οργάνων που είναι πολύ ομαλά ενσωματωμένος στο σχήμα του τιμονιού εκμοντερνίζει το όλο σύνολο. Η ίσια σέλα δίνει την δυνατότητα στον αναβάτη να τοποθετηθεί πιο μπροστά ή μακριά από το τιμόνι επιτρέποντας σε κάθε ανάστημα να βρει την σωστή θέση οδήγησης.
Όταν κινείσαι εντός πόλης με το GPX Rock 125 νιώθεις ασταμάτητος. Το στενό του προφίλ σου επιτρέπει να διεισδύεις στην κίνηση και να αφήνεις πίσω σου το μποτιλιάρισμα σώζοντας πολύτιμο χρόνο από την καθημερινότητά σου. Οι επιδόσεις του δεν εντυπωσιάζουν, δεν είναι και αυτός ο σκοπός του άλλωστε, με το 0-80 χλμ/ω να έρχεται στα τίμια 18 δευτερόλεπτα. Η μόνη προσδοκία που δεν εκπληρώνει είναι το μεγαλύτερο κόψιμο του τιμονιού (σαν παπί που είναι), γεγονός το οποίο όμως δεν επηρεάζει καθόλου την καθημερινή οδήγηση σε συνδυασμό με την απότομη γωνία κάστερ, το κοντό μεταξόνιο και το χαμηλό βάρος του. Η μόνη περίσταση που μπορεί να χρειαζόταν, θα ήταν σε μανούβρες παρκαρίσματος σε πολύ περιορισμένους χώρους. Οι περιαστικές λεωφόροι, όπως και για κάθε άλλο 125άρι παπί, δεν είναι το κατεξοχήν πεδίο δράσης του αλλά θα υπακούσει άνευ παραπόνων σε όλες τις ανάγκες του αναβάτη, ενώ "κάθεται καλά" ακόμα και σε στροφές με υψηλότερες ταχύτητες. Για να πιάσει τα 50 χλμ/ω από στάση χρειάστηκε 5,5 δευτερόλεπτα, ενώ 40 μέτρα απαιτήθηκαν για την ακινητοποίησή του από τα 80 χλμ/ω σύμφωνα με τις μετρήσεις μας.