LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γκαράζ Vs Eξουσιοδοτημένου Συνεργείου

Γκαράζ ή Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο;

Πόσο εύκολο είναι τελικά να κάνουμε μόνοι μας σέρβις στη μοτοσυκλέτα μας; Ποια τα θετικά και ποια τα αρνητικά του να βάζουμε χέρι στα μηχανάκια μας;

 
Ανέκαθεν μέρος την απόλαυσης του να είσαι ιδιοκτήτης μιας μοτοσυκλέτας ήταν η δυνατότητα και η ευκολία με την οποία μπορούσες να βάλεις “χέρι” στο μηχανάκι σου. Η ενασχόληση μαζί του ήταν μέρος της διαδικασίας “δεσίματος” μεταξύ μοτοσυκλέτας και αναβάτη. Από μια απλή αλλαγή φίλτρου αέρα ως κόψιμο και τροποποίηση του πλαισίου με σκοπό την δημιουργία κάτι μοναδικού και ξεχωριστού, όλα ήταν μέρος του να είσαι ιδιοκτήτης μοτοσυκλέτας. Πόσο έχουν αλλάξει όμως τα πράγματα στις μέρες μας; Είναι εύκολο να επέμβεις σε μια μοτοσυκλέτα; Κι αν το κάνεις τι κερδίζεις και τι χάνεις;

Ένα μέρος της συντήρησης της μοτοσυκλέτας σίγουρα είναι εύκολο και μπορεί να γίνει από τον καθένα. Πόσοι από εσάς έχουν αλλάξει λάδια, φίλτρα, μπουζί ή κάποια καμένη λάμπα; Πόσοι είστε σίγουροι ότι χρησιμοποιήσατε τα σωστά ανταλλακτικά επεμβαίνοντας στη μοτοσυκλέτα; Πολλές φορές μια ματιά στο εγχειρίδιο του κατασκευαστή δεν είναι αρκετή. 

Με τις σύγχρονες μοτοσυκλέτες να είναι φορτωμένες με ηλεκτρονικά συστήματα η διάγνωση και η αντιμετώπιση προβλημάτων μπορεί να είναι μια δύσκολη διαδικασία που απαιτεί και ειδικό εξοπλισμό. Δεν είναι τυχαίο ότι οι μηχανικοί ενός εξουσιοδοτημένου συνεργείου παρακολουθούν συνεχώς σεμινάρια προκειμένου να ενημερώνονται για τις νέες τεχνολογίες που συνοδεύουν μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα και να μπορούν να συντηρούν σωστά και να αντιμετωπίζουν τυχών προβλήματα που μπορεί να εμφανιστούν.

Ένα άλλο θέμα που να πρέπει να σκεφτούμε είναι η περίπτωση της μεταπώλησης. Βλέπουμε σε αγγελίες μεταχειρισμένων πόση σημασία έχει η προς πώληση μοτοσυκλέτα να συνοδεύεται από βιβλίο σέρβις. Η ύπαρξή του είναι απόδειξη πως ο ιδιοκτήτης ενδιαφερόταν και φρόντιζε τη μοτοσυκλέτα του κάνοντας τα απαραίτητα σερβις στην ώρα τους και σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε την εγγύηση από την οποία καλύπτεται μια καινούργια μοτοσυκλέτα. Οποιαδήποτε παρέμβαση ή τροποποίηση μας βγάζει αυτόματα εκτός εγγύησης με αποτέλεσμα το κόστος σε περίπτωση βλάβης να επιβαρύνει μόνο τον ιδιοκτήτη και όλοι γνωρίζουμε το κόστος μία σημαντικής βλάβης που θα έχουμε προκαλέσει οι ίδιοι. Αξίζει τον κόπο αλήθεια; 

Αναμφισβήτητα οι εποχές αλλάζουν και μαζί τους βελτιώνεται η τεχνολογία. Είναι αναγκαίο να είμαστε συνεπείς και να δείχνουμε σεβασμό στη μοτοσυκλέτα μας ανεξαρτήτως τιμής ή κατηγορίας. Ο τρόπος με το οποίο θα το επιτύχουμε μένει να αποφασιστεί. Κάποιος που ασχολείται μόνος του με τη μοτοσυκλέτα του είναι περισσότερο “μοτοσυκλετιστής” από κάποιον που την εμπιστεύεται σε “ξένα” χέρια;                        

 

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ