Το BN 302 είναι απίστευτα διασκεδαστικό παντού και πάντα, με σοβαρό στήσιμο, είναι ικανό να αλλάξει την καθημερινότητα σας, κάνοντας σας να χαμογελάτε ακόμα και στις πιο άχαρες διαδρομές. Ισορροπημένοι όγκοι, όμορφη μάσκα και ουρά, ναι, το BN 302 είναι κουκλί, δεν χωράει αμφιβολία σε αυτό! Εντύπωση, όμως, κάνει και η υψηλή ποιότητα κατασκευής. Η σέλα στα 795 χλστ., είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας από πλευράς ύψους. Ο χώρος που προσφέρει στον αναβάτη είναι αρκετός και παρά το ότι το αφρώδες της είναι σκληρό, τελικά δεν κουράζει ακόμα και σε πολύωρη παραμονή πάνω της. Σε ό,τι αφορά τώρα στον συνεπιβάτη, το μερίδιο της σέλας που του αναλογεί δεν είναι μικρό, ενώ έχει στη διάθεση του εργονομικές χειρολαβές για στήριξη.
Δικύλινδρος σε σειρά ο κινητήρας, με χωρητικότητα 300 κ.εκ. και διαστήματα ανάφλεξης 360 μοιρών. Υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος και με δυο επί κεφαλής εκκεντροφόρους, αποδίδει ισχύ της τάξεως των 38 ίππων στις 10.000σ.α.λ. και 2,6 kg-m ροπής στις 9.750. Το BN 302 είναι πολύ ευέλικτο και υπακούει άμεσα στις προσταγές που του διαβιβάζονται από το μεγάλο τιμόνι, δεν υπάρχει ούτε lag, ούτε στο περίπου εκτέλεση αυτών που έχει κληθεί να εκτελέσει. Στην πυκνή κίνηση το BN 302 κάνει τρίπλες επιπέδου Ροναλντίνιο σε οτιδήποτε άλλο κινείται μαζί του, ελίσσεται με απίστευτη άνεση και σε βγάζει πρώτο στο φανάρι. Σε πιο κλειστά κομμάτια, έξω από την πόλη, είναι όλα τα λεφτά! Οι παλιότεροι θα ανασύρουν από τη μνήμη τους τετρακύλινδρες 250 και 400 καταχωρήσεις αφού το BN οδηγείται με τον ίδιο τρόπο. Το μόνο που χρειάζεται είναι να κρατάς τις στροφές ψηλά, παίζοντας με το πολύ θετικό κιβώτιο και να οδηγάς με φόρα.