H Renault ανακοινώνει ηλεκτρική μοτοσυκλέτα

H Renault ανακοινώνει ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
4 Φωτογραφίες »

Δίπλα στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο Renault 4 E-Tech, ο Γάλλος κατασκευαστής παρουσίασε στο Παρίσι μία (επίσης ηλεκτρική) μοτοσυκλέτα scrambler.
-280Nm ροπής, 10 ίπποι και τελική ταχύτητα 99km/h
-Χαμηλό βάρος και αυτονομία 110km με μπαταρία 4,8kWh
-Ψηλή σέλα και γεωμετρία που προσφέρει σιγουριά
-Περιορισμένη κυκλοφορία από την άνοιξη του 2025

280Nm ροπής, 10 ίπποι και τελική ταχύτητα 99km/h

Σχεδιάστηκε από το (φυσικά γαλλικό) ατελιέ Heritage Bike με γνώμονα να συνδυάζει τον τρόπο σκέψης και την κατασκευαστική τεχνογνωσία των Γάλλων, και παρουσιάζεται από τη Renault στα πλαίσια του πρότζεκτ «4 κινήσεις», δίπλα σε ένα αυτοκίνητο (το Renault 4 E-Tech), ένα αεροπλάνο και ένα θαλάσσιο μέσο μετακίνησης, όλα φυσικά ηλεκτρικά. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα τύπου scrambler που θα διαθέτει κινητήρα απόδοσης 10 ίππων και 280Nm ροπής, ενώ η τελική του ταχύτητα θα είναι τα 99km/h, χαρακτηριστικά που θα του επιτρέπουν να οδηγείται από την ηλικία των 16 με δίπλωμα κατηγορίας Α1.
 

Χαμηλό βάρος και αυτονομία 110km με μπαταρία 4,8kWh

To Renault Heritage Scrambler διαθέτει κύκλωμα λειτουργίας 48V και μπαταρία χωρητικότητας 4,8kWh, τα οποία, αν συνδυαστούν με το αρκετά χαμηλό του βάρος (137kg), του προσφέρουν μια ικανοποιητική αυτονομία της τάξης των 110 km. Όπως φαίνεται η Renault βρήκε μια καλή αναλογία μεταξύ ισχύος και αυτονομίας και έτσι ο κάτοχός του θα μπορεί να το φορτίζει ανά 2-3 μέρες, ανάλογα πάντα και με τη χρήση. Παρόλα αυτά δεν δόθηκαν στην κυκλοφορία πληροφορίες για το κύκλωμα φόρτισης, αν δηλαδή θα υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση στους αντίστοιχους σταθμούς ή μοναχά αργή σε οικιακές πρίζες.
 

Ψηλή σέλα και γεωμετρία που προσφέρει σιγουριά

Μιας που πρόκειται για μια «μαζεμένη» σχεδιαστικά μοτοσυκλέτα, το μεταξόνιό της είναι αντίστοιχα μικρό, στα 1.300mm, παρόλα αυτή η γεωμετρία της είναι αρκετά σταθερή με γωνία τιμονιού 66 μοιρών και 136mm ίχνος, με σκοπό προφανώς να μην τρομάξει τους νέους αναβάτες. Οι ζάντες είναι μεγέθους 17 ιντσών, ενώ τα ελαστικά της Heidenau είναι αρκετά προσανατολισμένα προς το χώμα. Αντίστοιχα ποιοτικά είναι τα περιφερειακά του: το μπροστινό (ανεστραμμένο, παρακαλώ) τηλεσκοπικό πιρούνι προέρχεται από την WP και το πίσω αμορτισέρ από την EMC. Το τελευταίο εδράζεται στο γεωμετρικά ενδιαφέρον ψαλίδι και αυτό με τη σειρά του στο ατσάλινο πλαίσιο που περικλείει τις μπαταρίες και το κύκλωμα φόρτισης. Οι κλασικές και ποιοτικές υλοποιήσεις της γεωμετρίας, σε συνδυασμό με τα (μονά) δισκόφρενα της Brembo με δίσκους 320mm μπροστά και 245mm πίσω, είναι εκεί για να πάρουν από τον τυχόν νέο αναβάτη το πιθανό άγχος των 800mm του ύψους της σέλας
 

Περιορισμένη κυκλοφορία από την άνοιξη του 2025

Καμιά επιπλέον πληροφορία δεν έχει γίνει ακόμη γνωστή σχετικά με τον υπόλοιπο εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας (όργανα, ABS, CBS), εκτός από τη δυνατότητα υλοποίησής του και σε μικρότερη έκδοση των «50cc» η παραγωγή του όμως φαίνεται πως προγραμματίζεται να ξεκινήσει άμεσα, καθώς στη Γαλλία είναι δυνατή από τώρα η προπαραγγελία του με παράδοση την άνοιξη του επόμενου έτους.