Η ινδική Hero στρέφει τις βλέψεις της προς την Ευρώπη

Η ινδική Hero στρέφει τις βλέψεις της προς την Ευρώπη

Παράγει κυρίως μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού
Διαθέτει επίσης ηλεκτρικές όπως την Vida V1 Pro
Σκοπός της να πειραματιστεί με νέες τεχνολογίες
Προτεραιότητα το χτίσιμο δικτύου με άμεσα διαθέσιμα ανταλλακτικά

Παράγει κυρίως μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού

Η ινδική Hero MotoCorp, μία εταιρεία παραγωγής μοτοσυκλετών μικρού κυβισμού και ηλεκτροκίνητων, επιβεβαίωσε ότι πρόκειται να επεκταθεί στην ευρωπαϊκή αγορά το 2024 με συνεργάτη την γνωστή MotoGB να εκτελεί τα χρέη του διακινητή. "Διαθέτουμε την βάση ως κατασκευάστρια εταιρεία. Διαθέτουμε τον όγκο παραγωγής. Έχουμε κλείσει συμφωνία συνεργασίας με διακινητές και υπάρχει ένα κενό στις ανάγκες των αγοραστών" αναφέρει ο Niranjan Gupta, CEO της Hero, σε συνέντευξη του αγγλικού περιοδικού MCN.
 

Διαθέτει επίσης ηλεκτρικές όπως την Vida V1 Pro

Η εταιρεία με βάση το Δελχί παράγει μοτοσυκλέτες από το 1985, έχοντας παραδώσει προϊόντα σε πελάτες από 40 χώρες. Έχει επίσης συνεργαστεί με την Harley-Davidson για την ανάπτυξη του μονοκύλινδρου cruiser X440 με σκοπό να καταφέρει η αμερικανική εταιρεία να διεισδύσει και σε άλλες αναπτυσσόμενες αγορές. Η πρώτη μοτοσυκλέτα της Hero που θα πωλείται στην Αγγλία είναι η ηλεκτρική Vida V1 Pro η οποία υπόσχεται αυτονομία 110 χιλιομέτρων περίπου σε πραγματικές συνθήκες και φόρτιση της αποσπώμενης μπαταρίας της 1,97kWh στο 80% από το άδεια σε 65 λεπτά. Διαθέτει επίσης μία έγχρωμη TFT οθόνη με δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone και αποθηκευτικό χώρο 26 λίτρων.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σκοπός της να πειραματιστεί με νέες τεχνολογίες

Παρόλο που η εταιρεία ήδη δραστηριοποιείται σε αρκετές μεγάλες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ινδίας, ο CEO πιστεύει πως η ευρωπαϊκή αγορά θα της επιτρέψει να πειραματιστεί με πρωτοποριακές τεχνολογίες και χαρακτηριστικά στις μοτοσυκλέτες της, χωρίς να χρειαστεί ένα μεγάλο επιχειρηματικό ρίσκο. Ο Niranjan Gupta ανέφερε πως βασίζεται σε αυτό το πλάνο καθώς οι ανεπτυγμένες αγορές όπως της Ευρώπης και της Αγγλίας έχουν πελάτες που διαθέτουν μεγαλύτερη ευχέρεια πληρωμής. "Έχοντας πελάτες με μεγαλύτερη ευχέρεια στην πληρωμή, μας δίνεται η δυνατότητα να πειραματιστούμε με πιο τολμηρά και καινοτόμα χαρακτηριστικά  και να δούμε ύστερα πώς αυτά λαμβάνονται από την αγορά. Έτσι θα μπορούμε να δοκιμάσουμε κάποια πράγματα που γνωρίζουμε πως αν τα φέρναμε στην αγορά της Ασίας, οι αγοραστές θα ελαχιστοποιούνται καθώς το κόστος των μοτοσυκλετών θα ανεβαίνει.

Προτεραιότητα το χτίσιμο δικτύου με άμεσα διαθέσιμα ανταλλακτικά

Οι μοτοσυκλέτες της Hero θα διανεμηθούν σε τουλάχιστον 50 πωλητές από την MotoGB στην Αγγλία ξεκινώντας από τον Απρίλιο και Μάιο. Ο CEO αναφέρει: "Αυτός είναι ο λόγος που συνεργαζόμαστε με διακινητές με μεγάλη δραστηριότητα και δίκτυο. Αν με ρωτούσες: Θα ανοίξει η Hero νέες αντιπροσωπείες; Θα ήταν δύσκολο καθώς αυτό θα προϋπέθετε την διάθεση και όλων των ανταλλακτικών των μοτοσυκλετών μας αλλά και πολλαπλών σημείων εξυπηρέτησης". Ταυτόχρονα η εταιρεία πιστεύει πως οι αυστηροί κανονισμοί σχετικά με τις εκπομπές ρύπων στις μετακινήσεις σε πόλεις όπως το Λονδίνο με το Ultra Low Emission Zone (ULEZ), θα συνδράμουν στην αύξηση των πωλήσεών τους. Δεν γνωρίζουμε αν οι μοτοσυκλέτες της Hero θα έρθουν στην Ελλάδα αλλά με βάση το πλάνο επέκτασης της εταιρείας με την Αγγλία να αποτελεί τον πρώτο σταθμό, είναι πολύ πιθανό να συμβεί κάτι τέτοιο στο μέλλον.