Η Honda φέρνει αναβαθμίσεις για το 2024 τόσο στην CRF1100L (Africa Twin), όσο και στην έκδοση Adventure Sports. Δείτε τι αλλάζει σε απόδοση και περιφερειακά.
Μεγαλύτερη απόδοση, καλύτερο DCT, Tubeless ελαστικά
O κινητήρας των 1.084cc έχει δεχθεί αναβαθμίσεις στην εισαγωγή και στο σύστημα εξάτμισης, κάτι που θα παράγει περισσότερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες περιοχές, ανεβάζοντας και τη μέγιστη ροπή στα 112 Nm. Όσον αφορά την ιπποδύναμη, αυτή παραμένει στους 102 ίππους.
Η Honda έχει αντίστοιχα «πειράξει» το κιβώτιο DCT για να συμβαδίσει με τη νέα ροπή. Επίσης έχει επενδύσει στο να γίνονται πιο γρήγορα τα κατεβάσματα και στο να γίνεται καλύτερη αναγνώριση του αν η μοτοσυκλέτα στρίβει, ώστε να αποφεύγονται οι αλλαγές στη μέση της στροφής, κάτι που μπορούσε να συμβεί σε παλαιότερες εκδόσεις του DCT.
Το πλαίσιο, το υποπλαίσιο και το ψαλίδι παραμένουν ίδια με τις εκδόσεις του 2023, όμως υπάρχουν μικρές διαφορές στη σχεδίαση της μούρης, με στόχο την καλύτερη ένταξη της νέας, ρυθμιζόμενης σε πέντε θέσεις ζελατίνας, χωρίς όμως το Africa Twin να χάνει την ξεχωριστή του εικόνα. Η σέλα είναι επίσης νέας σχεδίασης, ενώ πλέον η Africa Twin θα κυκλοφορεί με Tubeless ελαστικά.
Η απλή έκδοση του 2024 θα έχει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Showa για το 2024, με διαδρομή 230mm μπροστά και 220mm πίσω, ενώ στην έκδοση Africa Twin ES, θα υπάρχει το αναβαθμισμένο σύστημα Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA), που επιτρέπει την αλλαγή της προφόρτισης του αμορτισέρ εν κινήσει και παίρνει πληροφορίες όπως η ταχύτητα της μοτοσυκλέτας ή η συμπεριφορά του πιρουνιού για να κάνει αυτόματα μικρορυθμίσεις. Επίσης η έκδοση ES θα έχει στο στάνταρ εξοπλισμό θερμαινόμενα γκριπ και θύρα φόρτισης ACC.
Μια IMU έξι αξόνων ελέγχει το HSTC (Honda Selectable Torque Control), το τριών επιπέδων Wheelie Control, το Cornering ABS (που μπορεί να ρυθμιστεί για την οδήγηση εκτός δρόμου) και το σύστημα του DCT που αναγνωρίζει πότε η μοτοσυκλέτα στρίβει.
19άρης τροχός στην Adventure Sports
Στην έκδοση Adventure Sports η μεγάλη αλλαγή έρχεται στο μέγεθος των ζαντών, καθώς ο μπροστινός τροχός θα είναι πλέον 19” αντί για 21” και πάνω του θα κουμπώνει φαρδύτερο ελαστικό (110/80 αντί για 90/90 που ήταν πριν), κάνοντας τη νέα Africa Twin Adventure Sports πιο στοχοπροσηλωμένη στην άσφαλτο από την προκάτοχό της. Αντίστοιχα η διαδρομή των αναρτήσεων μειώνεται κατά 20mm στα 210mm και 200mm μπροστά και πίσω αντίστοιχα. Επίσης η συγκεκριμένη έκδοση επωφελείται από το EERA στον στάνταρ εξοπλισμό πλέον (πριν βρισκόταν στον κατάλογο των αξεσουάρ), ενώ και εδώ υπάρχει η νέα ρυθμιζόμενη ζελατίνα, η επιλογή DCT και τα tubeless ελαστικά.
Το βάρος της Africa Twin ξεκινάει από τα 231 κιλά και φτάνει τα 244 με το DCT και το ηλεκτρονικό σύστημα ρύθμισης αναρτήσεων.
Αντίστοιχα, η έκδοση Adventure Sports (που έχει στάνταρ το EERA) ξεκινά από τα243 κιλά και φτάνει τα 253 με το DCT.
Η τιμή τους δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα στην Ελλάδα.