Σύμφωνα με το σύστημα κωδικών ονομασιών της Honda, φαίνεται ότι μια νέα έκδοση της CRF1100L Africa Twin ετοιμάζεται για το 2024. Προς το παρόν είναι λίγα τα σημεία των αλλαγών που μπορούν να εντοπιστούν, αλλά στο εγγύς μέλλον θα υπάρξουν περισσότερες πληροφορίες.
Οι λεπτομέρειες για το νέο Africa Twin είναι δύσκολο να βρεθούν, αλλά τώρα η Honda υπέβαλλε τα χαρτιά προς έγκριση για ένα νέο μοντέλο του 2024, το οποίο έχει την κωδική ονομασία SD14. Χάρη στο σύστημα κωδικών ονομασιών που χρησιμοποιεί η ιαπωνική εταιρεία.
Το σύστημα κωδικής ονομασίας της Honda χρησιμοποιείται σε όλα τα μοντέλα της από τη δεκαετία του `80, και αποτελείται από δύο γράμματα. Το πρώτο αφορά την χωρητικότητα του κινητήρα, με το από το A που αναφέρεται σε 50cc μέχρι το S που είναι για πάνω από 900cc. Υπάρχουν μερικά γράμματα που δεν εκπροσωπούνται, αλλά τα πιο κομβικά είναι τα M (250cc), N (400cc), P (600cc) και R (ανάμεσα στα 650 και στα 899cc). Οπότε με το πρώτο γράμμα να είναι το S, το νέο μοντέλο (SD14) είναι πάνω από 900cc.
Το δεύτερο γράμμα αφορά την κατηγορία. Το C είναι για street ή σπορ μοτοσυκλέτα, το E για Enduro ή Motocross, και το D, όπως έχουμε εδώ αναφέρεται σε On-Off και Touring/Adventure. Σε ολόκληρη την ιστορία της Honda δεν έχουμε πολλά τέτοια μοντέλα (για αυτό και το χαμηλό νούμερο 14). Τα μόνα που έφτασαν στην παραγωγή ήταν τα 01-03 (όλα αναφερόμενα σε Varadero), τα 04-06 (CRF 1000L Africa Twin) και 08-09 (CRF1100L Africa Twin και Africa Twin Adventure Sports).
Πάνε τέσσερα χρόνια από τότε που η CRF1100L των 1.084cc εμφανίστηκε, οπότε είναι λογικό να περιμένουμε μιε νέα έκδοση και η SD14 που περιμένει έγκριση πρέπει να είναι το νέο μοντέλο. Η Honda δούλευε σκληρά πάνω σε αρκετά πρότζεκτ βελτίωσης της Africa Twin τα τελευταία χρόνια και οι κωδικοί SD10, SD11, SD12 και SD13 μπορεί να είναι ιδέες που δεν πέρασαν την έγκριση ή δεν έφτασαν ποτέ στην παραγωγή.
Αλλαγές
Φαίνεται ότι η νέα Africa Twin θα χρησιμοποιεί ραντάρ (όπως ο ανταγωνισμός) για να μπορεί να επιτρέψει ένα Cruise Control που προσαρμόζεται στις συνθήκες, καθώς και ορατότητα στα τυφλά σημεία.
Ένα άλλο σημείο που φαίνεται ότι θέλει να πειράξει η Honda είναι ο ψεκασμός, ψάχνοντας να αυξήσει την απόδοση, να βελτιώσει την κατανάλωση και να μειώσει τους ρύπους. Και πάλι, με την αυξημένη απόδοση που πλέον έρχεται από τον ανταγωνισμό, αυτό ήταν ένα απαραίτητο βήμα.
Σε αυτή τη φάση δεν υπάρχουν άλλες πληροφορίες γύρω από τη νέα Africa Twin. Όμως με την διαδικασία έγκρισης να έχει ξεκινήσει, σύντομα θα ξέρουμε περισσότερα.