Πιρούνι απο R1 του 2002

4 σε 4 εξάτμιση

LED φώτα στην ουρά

Τροχοί με ακτίνες

Honda CB 500 Four

Το Honda CB Four ξεκίνησε να γράφει τη δική του ιστορία τη δεκαετία του `70 και να γίνεται όλο και πιο δημοφιλές με το πέρασμα των χρόνων, ενώ στις μέρες μας αποτελεί μια ιδανική βάση για τους customizers όλου του κόσμου.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Οι μηχανικοί του Ton-Up Garage στην Πορτογαλία αποφάσισαν να αποτείνουν φόρο τιμής στη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ανακατασκευάζοντας μια που υπήρχε στην αποθήκη τους. Ήθελαν, όμως, η απόδοση και η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας να είναι αντίστοιχες των σύγχρονων, χωρίς βέβαια να αλλοιωθεί η εμφάνιση. Ο πελάτης είχε κάνει ξεκάθαρο από την αρχή ότι η εξάτμιση θα είναι 4 σε 4, οι τροχοί να έχουν ακτίνες και να διατηρηθούν το εργοστασιακό ρεζερβουάρ και τα πλαϊνά πάνελ.

Για να βελτιώσουν τη συμπεριφορά της CB 500 χρησιμοποίησαν μπροστινό σύστημα από Yamaha R1 του 2002, αλλά κράτησαν μόνο τον ένα δίσκο, ώστε ο άλλος να μπει στον πίσω τροχό. Οι τροχοί του είναι 17 ιντσών με αλουμινένια στεφάνια και ανοξείδωτες ακτίνες, με το εμπρός φτερό να είναι χειροποίητο, όπως και τα στηρίγματά του. Το υποπλαίσιο είναι αλλαγμένο και φιλοξενεί νέα σέλα και ουρά με 2 LED φώτα που έχουν ενσωματωμένα φλας.

Τα δύο αμορτισέρ έχουν δώσει τη θέση τους σε ένα το οποίο εδράζεται σε αλουμινένιο ψαλίδι από Yamaha FZR 400R. Στον κινητήρα δεν έχει γίνει κάποια αλλαγή, αλλά ανακατασκευάστηκε πλήρως και χρησιμοποιήθηκαν μόνο γνήσια ανταλλακτικά. Η εξάτμιση με τα τέσσερα τελικά δεν περνάει απαρατήρητη και σύμφωνα με τους κατασκευαστές είναι ήσυχη στις χαμηλές στροφές, ενώ στις υψηλές ακούγεται σαν F1.