LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τουλάχιστον εντυπωσιακό το CB190R στα χρώματα της Repsol.

Εκτός της Repsol ρέπλικας, αυτά είναι τα διαθέσιμα χρώματα για το CB190R.

Ο κλασικός HRC χρωματισμός για το CBF190R.

Εκτός του τρίχρωμου, το CBF190R θα διατίθεται και σε αυτά τα χρώματα.

Το κόκκινο CB190R δείχνει εξαιρετικά ποιοτικό.

Εδώ θα γινόταν ανάρπαστο ένα τέτοιο CB190R.

Περιποιημένη ψηφιακή οθόνη για αμφότερα τα μοντέλα.

Το χρυσό ανεστραμμένο πιρούνι του CB/CBF βγάζει μάτια.

Δίσκος μαργαρίτα με διπίστονη δαγκάνα, ίδιο πακέτο σε CB και CBF.

Μονό αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης, τα βασικά αρκούν για το μικρό 190R.

Όμορφες γωνίες, προσεγμένη σχεδίαση.

LED παντού, τόσο μπροστά όσο και πίσω.

Honda CB190R και CBF190R

Ένα νέο μοντέλο παρουσίασε μόλις η Honda, προορισμένο για τις αγορές της Ασίας προς το παρόν, ένα μικρό γυμνό μονοκύλινδρο με εντυπωσιακή σχεδίαση και εξίσου φανταχτερό εξοπλισμό που θα ζηλεύαμε στην Ευρώπη.

 
Στις αγορές της Ασίας και κυρίως αυτή της Κίνας, το γυμνό CB150R ήταν ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της Honda. Με βάση την εμπορική επιτυχία αυτού του μοντέλου, η Honda παρουσιάζει το νέο της δημιούργημα σε δύο παραλλαγές, CB190R και CBF190R.

Ο κινητήρας του είναι ένας αερόψυκτος μονοκύλινδρος 184 κ.εκ. που αποδίδει 15,7 άλογα μέσω ενός πεντατάχυτου κιβωτίου – λίγα πράγματα δηλαδή καθότι τόση ισχύ βγάζουν τα 125άρια που γνωρίζουμε. Η μοτοσικλέτα ζυγίζει 140 κιλά και διαθέτει ζάντες 17 ιντσών, με διαστάσεις 110 μπροστά και 140 πίσω.

Αυτό που ξεχωρίζει είναι η εντυπωσιακή του σχεδίαση που θυμίζει πολύ CB1000R. Εξοπλισμένο με ένα χρυσό ανεστραμμένο πιρούνι, χλιδάτη LCD οθόνη στα όργανα και LED φώτα μπρος-πίσω, το νέο CB φαινομενικά διαφέρει από το CBF μόνο στους χρωματισμούς. Τουλάχιστον από όσο έχουμε καταφέρει να καταλάβουμε από τα κινέζικα, ινδονησιακά και ταϊλανδέζικα σάιτ που η μοτοσικλέτα παρουσιάζεται. Πάντως είναι βέβαιο πως από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών τα CB και CBF είναι απολύτως πανομοιότυπα.

Το πολύ ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι η δρόμος που παίρνει η Honda για το μικρό γυμνό της. Την ώρα που στην ευρωπαϊκή αγορά διαθέτει μόνο το σχετικά παλιό CBF125 και όπου ακόμη και το ολόφρεσκο CBR300R δε διαθέτει ανάποδο πιρούνι, οι Ιάπωνες παρουσιάζουν αυτό το καυτό μικρούλι για την Ασία και μας κινούν την περιέγεια για το τί μπορεί να ετοιμάζουν και για τις πιο απαιτητικές δυτικές αγορές. Φανταζόμαστε πως ένα ανάλογο μοντέλο 300 κ.εκ. στην Ευρώπη θα έκανε θραύση.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ