Honda CB300 Flex Fuel: Στροφή στα βιοκαύσιμα;

Honda CB300 Flex Fuel:  Στροφή στα βιοκαύσιμα;

- Η αρχή γίνεται με το CB300 Flex Fuel.
- Ο κινητήρας θα λειτουργεί με 85% βιοκαύσιμο .
- Μειωμένη κατανάλωση αλλά με καλύτερες επιδόσεις.
- Δεν ξεχνά την υπόσχεση της για 30 νέες ηλεκτρικές μοτοσικλέτες μέχρι το 2030.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Η αρχή γίνεται με το CB300 Flex Fuel

Η τάση των του τελευταίου καιρού σε πιο οικονομικά, πιο αποδοτικά και πιο “καθαρά” οχήματα, έχει ωθήσει όλες τις εταιρίες να αναπτύξουν διαφορετικές προσεγγίσεις και να προτείνουν νέες λύσεις. Γίνεται ένας αγώνας τεχνολογίας και τεχνογνωσίας για το πως μπορείς να βγάλεις πιο οικονομικούς, πιο αποδοτικούς και πιο καθαρούς, ταυτόχρονα, κινητήρες.  Παράλληλα βλέπουμε την ηλεκτροκίνηση να περνάει σιγά-σιγά από τα μεγαλύτερα οχήματα, όπως φορτηγά και αυτοκίνητα, στις μοτοσικλέτες. Η Honda φέρνει στο τραπέζι μια ενδιάμεση προσέγγιση, βάζοντας στο παιχνίδι μοτοσυκλέτες που μπορούν να κινηθούν με καύσιμα διαφορετικής περιεκτικότητας αιθανόλης, βιοκαύσιμα. Το CB300 Flex Fuel είναι μια από τις αρχικές προσπάθειές της προς αυτή τη κατεύθυνση.

Ο κινητήρας θα λειτουργεί με 85% βιοκαύσιμο

Με σύνθημα “Getreadytoflex” η Honda θέλει να εισάγει κινητήρες που μπορούν να κινηθούν με βιοκαύσιμα Ε85, δηλαδή με 85% περιεκτικότητα αιθανόλης και 15% συμβατικό καύσιμο. Να σημειωθεί ότι οι συμβατικοί κινητήρες λειτουργούν με Ε10, οπότε σε αυτή τη περίπτωση το καύσιμο είναι 90%.  Αυτή λοιπόν είναι η καινοτομία της Honda με το CB300 Flex Fuel. Να μπορεί να κινηθεί με βιοκαύσιμα Ε85, στα οποία το μείγμα τους είναι πιο φτωχό σε καύσιμο, αλλά παράλληλα να μην τσιγκουνευτεί σε επιδόσεις.

Μειωμένη κατανάλωση αλλά με καλύτερες επιδόσεις

Το νέο CB300 Flex Fuel είναι 293,52 κυβικά ,τετράχρονο, όπως το ήδη υπάρχον CB300, αλλά με μισό ίππο (25 ίππους στις 7500σαλ.)και 0,03κιλά ροπής παραπάνω(2,64Kg-m στις 5500σαλ.). Θα διαθέτει 6τάχυτο κιβώτιο  και θα ζυγίζει 153 κιλά ενώ θα έχει 14,1 λίτρα ρεζερβουάρ. Δεν θα διαθέτει το σύστημα συνδεσιμότητας κινητού τηλεφώνου με την μοτοσικλέτα της Honda, HSVCS (Honda Smartphone Voice Control System), όπως η συμβατική έκδοση.

Δεν ξεχνά την υπόσχεση της για 30 νέες ηλεκτρικές μοτοσικλέτες μέχρι το 2030

Η καινοτομία κινητήρων με βιοκαύσιμα δεν σημαίνει ότι η Honda έχει αφήσει στην άκρη τα σχέδια ηλεκτροκίνησης, καθώς  ετοιμάζεται να λανσάρει 30 νέες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες μέχρι το 2030. Παράλληλα, τρέχει το σχεδιαμσό για τη μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης της με λύσεις στην οικονομία και βάζοντας στο παιχνίδι ακόμα και διαφορετικά καύσιμα. Μένει να δούμε αν θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες εταιρίες, έτσι ώστε να ωθήσουν τα πρατήρια να παρέχουν Ε85 βιοκαύσιμα σαν στάνταρ καύσιμο.