Πλήρης, ευανάγνωστος και πολύ όμορφος ο ψηφιακός πίνακας του Africa Twin.

Δεξιά του πίνακα οργάνων, εύκολα προσβάσιμα, τα δύο κουμπιά που απενεργοποιούν το ABS στον πίσω τροχό και ενεργοποιούν την λειτουργία «G» του DCT, για οδήγηση στο χώμα.

Ανεση - Εργονομία: Σαν να το οδηγάς χρόνια

Θα γνωρίζετε φυσικά το χιλιοειπωμένοι κλισέ σχετικά με την εργονομία της Honda και το ότι «είναι σαν να τις οδηγάς χρόνια». Λυπάμαι αλλά θα πρέπει άλλη μια φορά να το υποστείτε ως έκφραση καθώς δεν υπάρχει άλλος τρόπος να περιγραφεί την αίσθηση που εισπράττει κανείς όταν κάθεται στην νέα Africa: Σαν να την οδηγάς χρόνια. 

Το γεγονός αυτό αποκτά ξεχωριστή μάλιστα σημασία στην Africa, καθότι α) δεν την λες και χαμηλή μοτοσικλέτα, με την σέλα στα 850 χλστ. από το έδαφος στην «κάτω» ρύθμιση της β) η θέση οδήγησης έχει διαμορφωθε,ί ώστε να εξυπηρετεί και την κίνηση στο χώμα. 

Ως εκ τούτων, η σέλα του Africa είναι -συγκριτικά με τους «θρόνους» των adventure / mega on off- στενή και… καλά κάνει, αφού επιτρέπει ευκολότερη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος. Από την στιγμή μάλιστα που είναι και άνετη, πρόβλημα ουδέν, πέραν της ελαφριάς της κλίσης προς τα μπροστά, που ενδέχεται να ενοχλήσει σε απότομα φρεναρίσματα.