DCT (D, S1, S2, S3, Manual) Το DCT μπορεί πλέον στην επιλογή»S» (δηλαδή Sport), να μεταβάλλει τον τρόπο με τον οποίο αλλάζει σχέσεις, αναλόγως του επιλεγμένου level. H διαβάθμιση έχει 3 επίπεδα, με το DCT να «γεμίζει» κάθε σχέση πριν αλλάξει στην επόμενη προσδίδοντας sport χαρακτηριστικά στην μοτοσικλέτα.

Η ECU της Africa Twin, έχει την δυνατότητα να «αντιληφθεί» το πότε η μοτοσικλέτα «σκαρφαλώνει» μια απότομη χωμάτινη ανηφόρα ή… «ροβολά» σε κάποια εξίσου απότομη κατηφόρα, δίνοντας εντολή στο DCT να εναλλάσσει τις σχέσεις με τρόπο που να εξασφαλίζει την απαραίτητη παροχή ισχύος ή το φρένο από τον κινητήρα, αντιστοίχως.

HSTC (3 επίπεδα & Off) Honda Selectable Torque Control, δηλαδή με απλά λόγια traction control. Ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα παρεμβατικότητας και μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί. Καθορίζει το πόση θα είναι η υπερστροφή του πίσω τροχού, περιορίζοντας την (αναλόγως του επιλεγμένου επιπέδου) «κόβοντας» την τροφοδοσία.

e-Africa: Ηλεκτρονικά, DCT και άλλα…

H νέα Africa Twin στην έκδοση DCT, με την πληθώρα των ρυθμίσεων, που προσφέρει για τους αυτοματισμούς και επί μέρους ηλεκτρονικά της συστήματα, δίνει στον οδηγό της την δυνατότητα να προσαρμόσει με ακρίβεια την μοτοσικλέτα στις εκάστοτε συνθήκες, είτε πρόκειται για άσφαλτο είτε για χώμα. Οι συνδυασμοί που μπορούν να προκύψουν από τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις, είναι 80 (!), δηλαδή 40 για χρήση στην άσφαλτο και 40 για χρήση εκτός δρόμου.