Τεχνολογία eSP για μειωμένες τριβές και χαμηλή κατανάλωση.

    Κινητήρας: Απόδοση και οικονομία

    Ο σύγχρονος κινητήρας των 153 κυβικών εκατοστών που έχει αναλάβει το έργο της κίνησης του SH, είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, ενώ αποδίδει 14,79 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 1,42 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Πάνω του έχουν εφαρμοστεί διάφορες τεχνολογίες με στόχο τη μείωση των εσωτερικών τριβών, που έχουν σαν αποτέλεσμα την αυξημένη αξιοπιστία. 

    Η τροφοδοσία του γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI, ο οποίος έχει επαναπρογραμματιστεί για χαμηλή κατανάλωση και μειωμένα επίπεδα ρύπων, ενώ πληροί τις Euro 4 προδιαγραφές. Είναι εξοπλισμένο με σύστημα start – stop (Idle Stop το ονομάζει η Honda), το οποίο απενεργοποιεί τον κινητήρα, όταν αυτός μείνει στο ρελαντί για μερικά δευτερόλεπτα, με στόχο την περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης. Η επανεκκίνησή του γίνεται άμεσα, χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση, μόλις ο αναβάτης περιστρέψει το γκρίπ του γκαζιού.