LIVE: κίνηση στους δρόμους

Έκδοση CBR RR με δικύλινδρο V κινητήρα φημολογείται ότι ετοιμάζει η Honda στα 250 κ.εκ. Ίσως και κάποιο μικρό naked.

Honda: Στα σκαριά δικύλινδρο μικρού κυβισμού;

Ο «πόλεμος» στις μοτοσικλέτες μικρού κυβισμού καλά κρατεί μεταξύ των κατασκευαστών. Οι τελευταίες αναφορές κάνουν τώρα λόγο για παρουσίαση μικρού CBR από τη Honda με δικύλινδρο κινητήρα 250 κ.εκ.

 
Το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine, γνωστό για τις συχνές αναφορές του σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια των Ιαπώνων κατασκευαστών, κάνει λόγο για ένα νέο CBR250R, το οποίο θα χρησιμοποιεί ένα νέο υγρόψυκτο κινητήρα με δύο κυλίνδρους. Δεν πάει πολύς καιρός από τότε που η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε το ανανεωμένο μονοκύλινδρο CBR300R το οποίο διατίθεται φυσικά και στη χώρα μας. Αυτό από μόνο του ίσως να αντικρούει τα λεγόμενα του Young Machine. Ωστόσο στις μικρού κυβισμού μοτοσικλέτες επικρατεί μια νέα τάση με τους κατασκευαστές να παρουσιάζουν μονοκύλινδρα και δικύλινδρα μοντέλα στα ίδια κυβικά και κατηγορίες.
Καλύτερο παράδειγμα η Kawasaki με το δικυλινδρο και μονοκύλινδρο Ninja στα 300 και 250 κ.εκ. αντίστοιχα. Δύο μοτοσικλέτες παρόμοιας φιλοσοφίας οι οποίες όμως διαφέρουν σε σχεδίαση, επιδόσεις και φυσικά στην τιμή. Επιπλέον υπάρχει και ο ανταγωνισμός του image και των επιδόσεων με τη Yamaha να έχει παρουσιάσει το νέο δικύλινδρο YZF-R3 ακολουθώντας τον δικύλινδρο δρόμο. 

Υπάρχουν επίσης και οι διαφορετικές αγορές με τις τεράστιες ασιατικές να τρέφουν μια ιδιαίτερη και διαρκώς αναπτυσσόμενη σχέση με τις μικρού κυβισμού μοτοσικλέτες. Οπότε τι θα μπορούσε να κάνει, ίσως, η Honda που είναι και ο νούμερο ένα κατασκευαστής; Να βγάλει δύο μοτοσικλέτες στην παραγωγή και να αφήσει το κοινό να επιλέξει με το «250» να αποτελεί παράλληλα την έκδοση RR.

Σύμφωνα με αναφορές στο Διαδίκτυο, αν το νέο μοντέλο είναι πραγματικότητα, η Honda ίσως να μην ακολουθήσει, στην προκείμενη περίπτωση, την αρχιτεκτονική του εν σειρά δικύλινδρου μοτέρ και να χαράξει τον δικό της δρόμο. Πηγές από την Ινδονησία κάνουν λόγο για μια μοτοσικλέτα που εξελίσσεται ήδη από τους Ιάπωνες εκεί (όπου και θα κατασκευάζεται), φέρει το κωδικό όνομα «K64A» και χρησιμοποιεί V2 μοτέρ. Μικρό δικύλινδρο V έχει ήδη η Honda την γκάμα της (VTR250). Έτσι δεν χρειάζεται να σχεδιάσει έναν ολοκαίνουριο κινητήρα (μικρότερο κόστος εξέλιξης), μπορεί να κρατήσει το κόστος χαμηλότερα αλλά και να διαφοροποιήσει τη θέση της από τον ανταγωνισμό. Καλό είναι να βαστάμε πάντως μικρό καλάθι στην προκειμένη περίπτωση…

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ