Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

  • Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150
  • Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150
  • Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150
  • Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150
  • Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150
  • Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150
  • Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150
  • Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150
  • Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150
  • Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150
  • Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150
  • Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Hοnda Supra GTR 150 - Test

Ανατροπή στο φινάλε του παραμυθιού! Οι αναβάτες θέλουν επιδόσεις και τα παπιά μεταμορφώνονται, το Honda Supra GTR150 όμως δεν είναι...κύκνος, αλλά αρπακτικό, με διαθέσεις υπεροχής στην κατηγορία.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Honda Supra GTR150 2019


Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Kοινοποίησε το »

Τιμή: 3.670 ευρώ (Sporty), 3.770 ευρώ (Exclusive)


Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Με μια ματιά
Κινητήρας 150 κυβικών με 15,1 ίππους

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Συμπλέκτης και κιβώτιο 6 σχέσεων
Στήσιμο με χαρακτηριστικά μοτοσυκλέτας

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

ABS δύο καναλιών


Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

+: Κινητήρας, οδηγική συμπεριφορά, φρένα, εμφάνιση-στυλ
-: Σκληρή σέλα και αμορτισέρ, δύσχρηστα γατζάκια κράνους, τιμή

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

Δοκιμάζουμε το Honda Supra GTR150

 
 
Γυρίσαμε πίσω στο 1998; Ο Τάκης ο rave-ας που «έβλεπε κύκλους» θα έπεφτε 100% μέσα, αν μιλούσε για τις τάσεις στην αγορά μοτοσυκλέτας. Πριν 20 χρόνια, τα «υπερ-παπιά» ήταν το απόλυτο όνειρο των νέων και το πρώτο δίκυκλο αμέτρητων αναβατών. Οι επιδόσεις τους και η «αίσθηση μοτοσυκλέτας» που έδιναν, ήταν το προοίμιο για την μετάβαση αυτή και τα μοντέλα αυτά κατάφεραν να εδραιώσουν ένα θρυλικό status. Η οικονομική κρίση άλλαξε πολλά πράγματα, αλλά ποτέ δεν ξερίζωσε από την καρδιά των Ελλήνων αναβατών, την επιθυμία για ένα «super παπί» και τώρα, η Honda αφουγκράζεται την επιστροφή της μόδας και χτυπά με το GTR 150. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »

  • toc

    SL !! Προφανώς και κάνεις λάθος !! Μπες λίγο στη σελίδα του ανταγωνιστή με τα 185cc και διάβασε καλύτερα τα χαρακτηριστικά με το ΑΒS και μην διαδίδεις λάθος πληροφορίες !!!

      2
  • SL^2

    Το ανταγωνιστικό παπί του Honda 150 έχει 185 κ. εκ μοτέρ αλλά δεν έχει 2καναλο ABS, που κατά την άποψή μου αποτελεί σοβαρό μειονέκτημα. Και απορώ γιατί δεν έχει. Δεν συμφωνώ με όσους δεν το θεωρούν απαραίτητο. Κάθε σύστημα ασφαλείας σήμερα δεν θα πρέπει να θεωρείται αξεσουάρ! Όπως επίσης κάθε μηχανάκι σήμερα κυβισμού >= 125 κ. εκ. θα πρέπει κατά την άποψή μου να διαθέτει 2καναλο ABS. Θα συμφωνήσω ότι η τιμή του παπιού Honda 150 είναι υπερβολικά υψηλή για παπί. Και επομένως δεν θεωρώ ότι θα έχει στη χώρα μας εμπορική επιτυχία. Ως προς την τιμή τόσο ο κατασκευαστής όσο και ο εισαγωγέας πρέπει να φροντίσουν ώστε η τιμή να μειωθεί αισθητά!

      11
  • ioannis ch.

    σταματηστε την αναφορα σε παπια οταν υπαρχει συμπλεκτης και σαυτη την τιμη υπαρχουν πολλες καλυτερες επιλογες μοτο

      3
  • ΣΛΑΪ

    Καλα ολα αυτα, ΑΛΛΑ! Η πρωτη επανασταση στα συμβατικα παπια ηρθε με το ΜΑΧ100, ασπαστο και αρκετο γκαζι 35 σχεδον χρονια πριν, συνεχιστηκε με το ΚΑΖΕ που εγραφε το 1998, 138 κοντερισια και ηταν επισης αξιοπιστο σε αντιθεση με σφαιρα διχρονο της εποχης που ομως σε εκανε να κανεις τον σταυρο σου σε αξιοπιστια. Που ηταν η χοντα τοσα χρονια; Τωρα που μπηκε υπαρχει ηδη ενας δυναμιτης με 18 αλογα και ΚΑΛΥΤΕΡΗ τιμη, ή ακομα και 250αρι με 3! χιλιαρικα και 27 αλογα και εμφανιση που τα σπαει! Ονοματα δεν λεμε και ο νοων νοειτω!!!!

      12