Από την πρώτη στιγμή που πάτησε τις ρόδες του στους Ελληνικούς δρόμους, το υπερ-παπί της Honda τουμπανιάστηκε με ολοκληρωμένες βελτιώσεις σε όλους τους τομείς και εμείς το φέραμε στο πιάτο σας.
15 ίπποι, 6-τάχυτο σασμάν με συμπλέκτη και επιδόσεις μικρής μοτοσικλέτας είναι οι βασικοί λόγοι που το Honda GTR φέρνει επαναστατικό αέρα στην κατηγορία των παπιών. Ποιος είπε όμως ότι το καλό δεν μπορεί να γίνει καλύτερο; Στο εμπόριο υπάρχει πλήθος βελτιωτικών προϊόντων που μπορούν να μετατρέψουν το παπί της Honda σε φόβο και τρόμο ακριβότερων κατασκευών.
Απόδειξη το συγκεκριμένο Honda GTR 150 της Mototrade, προϊόν συνεργασίας με την Avramidis Drag Parts, το οποίο είναι το πρώτο βελτιωμένο στην Ελλάδα. Τα παπί είναι φορτωμένο από την κορυφή μέχρι τα νύχια με προϊόντα της Racing Boy τα οποία του προσδίδουν ένα μοναδικό στιλ. Ο κύριος Κώστας Αβραδίμης συνεργάτης της MOTOTRADE και ιδιοκτήτης της εταιρίας Avramidis Drag Parts έχει επιμεληθεί την βελτίωση του συγκεκριμένου μοντέλου και μας φιλοξένησε στο Λαύριο για μια πλήρη παρουσίαση του.
Η Racing Boy είναι ο νούμερο 1 κατασκευαστής αξεσουάρ στην Μαλαισία! Η βασική της διαφοροποίηση είναι η έμφαση στην ποιότητα και το design. Συμμετέχει στους αγώνες ως σπόνσορας στις καλύτερες ομάδες ακόμα και της Yamaha στο MotoGP στις μοτοσυκλέτες του Valentino Rossi αλλά και στα επίσης πολύ ανταγωνιστικά Petronas cubprix! Στην χώρα μας αντιπροσωπεύεται κατά αποκλειστικότητα από την MOTOTRADE, η οποία αποδεικνύεται ως μία από τις πιο ενεργές, καινοτόμες και σταθερές επιχειρήσεις του σήμερα.
Από το 1978 κερδίζει συνεχώς έδαφος, καθώς έχει οργανωθεί αναλόγως θέτοντας έναν απλό στόχο: Να δημιουργεί μια ομάδα συνεργασιών όπου πελάτες και συνεργάτες επιτυγχάνουν μια ροή διανομής προϊόντων που είναι προσιτά αλλά παράλληλα αξιόπιστα, με σωστό design και ποιότητα, φτιάχνοντας έτσι την ομάδα που κερδίζει χαρούμενους πελάτες. Οπότε εισάγει και εμπορεύεται μόνο αξιόπιστα brands, πολλά εξ αυτών ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος για όλη την Ελλάδα, π.χ. RACING BOY, UMA RACING, CARDINALS RACING, PROLINER, YYPANG και πολλά άλλα, με μεγάλη επιτυχία.
Ας δούμε αναλυτικά τι φοράει το εν λόγω GTR.
Ο εργοστασιακός χρωματισμός παρέμεινε ως είχε, καθώς η εναλλαγή κόκκινου και μαύρου σε συνδυασμό με τα φωνακλάδικα γραφικά δημιουργούν ένα πολύ όμορφο σύνολο με αντιθέσεις. Στο ίδιο μοτίβο κινούνται και τα aftermarket αξεσουάρ με το κόκκινο χρώμα που κυριαρχεί να ταιριάζει απόλυτα, προσθέτοντας ακόμα πιο σπορ νότες στο συνολικό αποτέλεσμα.
Το GTR έχει πολύ καλή συμπεριφορά και ξεχωρίζει για την στιβαρότητα του πλαισίου και το σωστό στήσιμο του στο δρόμο, ωστόσο πάντα υπάρχει χώρος για βελτίωση. Έτσιτο εργοστασιακό ψαλίδι κατέληξε σε κάποιο ράφι της αποθήκης και τη θέση του πήρε ένα ενισχυμένο της Racing Boy, το οποίο προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα στον πίσω άξονα και ομαλότερη απόσβεση εξαλείφοντας τους κραδασμούς. Στο κυνήγι επιπλέον πρόσφυσης συμμετέχει και το νέο monoshock αμορτισέρ το οποίο εκτός από φαρδύτερο ελατήριο για μεγαλύτερη αντοχή, διαθέτει δυνατότητα ρύθμισης της απόσβεσης επαναφοράς και της προφόρτισης ελατηρίου.
Σειρά είχε το σύστημα πέδησης. Το εργοστασιακό μπροστινό δισκόφρενο των 255 χιλιοστών πήρε πόδι και αντικαταστάθηκε από ένα oversized δίσκο 300 χιλιοστών. Από τη βελτιωτική μανία δεν γλίτωσαν ούτε οι δαγκάνες, καθώς μια διπίστονη έναντι της εργοστασιακής μονοπίστονης μπροστά και μια μονοπίστονη πίσω, κοσμούν πλέον τις αλουμινένιες χυτές ζάντες του GTR. Ο ειδικός αντάπτορας είναι από επεξεργασμένο CNC αλουμίνιο για αντοχή στο χρόνο.Το bracket στήριξης κρατάει το σωληνάκι φρένου και του ABS σε σωστή θέση και συναινεί στην τακτοποιημένη εικόνα του μπροστινού μέρους.
Σε επίπεδο εργονομίας, οι μανέτες φρένου και συμπλέκτη είναι κατασκευασμένες από ανοδιωμένο billet αλουμίνιου και μπορούν να ρυθμιστούν στην επιθυμητή θέση. Τα αντίβαρα τιμονιού είναι ειδικά σχεδιασμένα για να μειώνουν τους κραδασμούς που φτάνουν στον αναβάτη και παράλληλα αναλαμβάνουν την προστασία των χειρολαβών από τυχόν ζημιές. Οι υπόλοιπες πινελιές όπως το προστατευτικό αλυσίδας, η τάπα αναθυμιάσεων και οι διακοσμητικές ταινίες των τροχών έγιναν με στόχο την βελτίωση της εμφάνισης του GTR.
Σε επίπεδο κινητήρα το GTR 150 είναι πρώτο στάδιο με το κλασικό τρίπτυχο φίλτρο - πρόγραμμα - εξάτμιση να έχει ανεβάσει την ιπποδύναμη στους 19 ίππους στον πίσω τροχό. Η βελτίωση όμως δεν σταματάει εδώ και σύντομα θα έχουμε πιο εκτεταμένες αναβαθμίσεις στον κινητήρα με παράλληλη αύξηση του εργοστασιακού κυβισμού. Εμείς θα είμαστε και πάλι εκεί για να σας το παρουσιάσουμε.