Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το KTM 125 Duke διαθέτει ατσάλινο, τύπου χωροδικτύωμα πλαίσιο με αφαιρούμενο υποπλαίσιο και δημιουργεί ένα στιβαρό και άκαμπτο σύνολο. Οι διαστάσεις όσο και ο σχεδιασμός του, δίνουν στην μοτοσυκλέτα sport χαρακτήρα, κάνοντάς την υπάκουη στους απότομους ελιγμούς και προσφέροντας ελευθερία στις κινήσεις της.


Οι τροχοί είναι 17 ιντσών εμπρός και πίσω, με ελαστικά 110/70-17 και 150/60-17 αντίστοιχα και συμβάλουν στην σβελτάδα που εκτελεί τις εντολές του αναβάτη. Οι αναρτήσεις είναι της WP από την σειρά Apex και εξοπλίζεται εμπρός με ανεστραμμένο πιρούνι, διαμέτρου 43 mm και διαδρομής 142 mm και πίσω με μονό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο ως προς την προ-φόρτιση του ελατηρίου, με διαδρομή 150 mm, της ίδια εταιρείας.

Για το σύστημα της πέδησης υπεύθυνη είναι η Bybre (θυγατρική εταιρεία της Brembo) εφοδιάζοντας το μοντέλο εμπρός με δίσκο 320 mm και δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων και πίσω με δίσκο 260 mm και δαγκάνα μονού εμβόλου. Συνδυάζεται με δικάναλο ABS 9.1 MP από την Bosch ενώ με την επιλογή Supermoto γίνεται λιγότερο επεμβατικό και ο αναβάτης μπορεί να «παίξει» με τον πίσω τροχό ή να τον απογειώσει. 
 

Σελίδα 1KTM 125 Duke - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά