Κινητήρας   Τύπος  4T, 1Κ, Υ/Ψ Κυβισμός (κ.εκ.)  124,7 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 58 Χ 47,2 Συμπίεση (:1) Δ.Α. Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  15/10.500 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  1,22/8.000 Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  13,4 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα    Τύπος  Ατσάλινο Χωροδικτύωμα Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο πιρούνι  Διαδρομή (χλστ.)  142 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ Διαδρομή (χλστ.)  150 Φρένα Ε (χλστ.) Δ/320, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/265, ABS Τροχοί - Ελαστικά    Ελαστικό Ε 110/70-17 Ελαστικό Π 150/60-17 Διαστάσεις / Βάρος    Μήκος (χλστ.) 1.357 Πλάτος (χλστ.) Δ.Α. Μεταξόνιο (χλστ.) Δ.Α. ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 830 Βάρος (κιλά)  139 Εξοπλισμός    ABS / Ρυθμ. Ν/Ν Τraction Control / Ρυθμ.  Ο/Ο Στροφόμετρο Ν Yπολογιστής ταξιδιού  Ν Μερικός χιλιομετρητής  Ν Ένδειξη βενζίνης  Ν Δείκτης θερμοκρασίας  Ν Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ο/Ο Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο Πλάγιο σταντ  Ο Κεντρικό σταντ  Ν Χειρολαβές / Σχάρα  Ν/Ο Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ο/Ο

Σελίδα 1KTM 125 Duke - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά