Ο κινητήρας του KTM 125 Duke είναι πολύ φιλικός και έτοιμος να χαρίσει χαμόγελα με τις επιδόσεις του κι ας περιορίζεται από το κυβισμό του. Η λειτουργία του είναι γραμμική σε όλο το φάσμα των στροφών, χωρίς περιττή «νευρικότητα» γιΆ αυτό η οδήγησή του ήταν ξεκούραστη ακόμα και σε δρόμους με αυξημένη κίνηση. Είναι υγρόψυκτος που σημαίνει ότι δεν διατρέχει κίνδυνο υπερθέρμανσης, όσο το σύστημα της ψύξης λειτουργεί σωστά και έχει χωρητικότητα 124.7 κ. εκ. Αποτελείται από έναν κύλινδρο και αποδίδει 15 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. με την μέγιστη ροπή των 12 Nm να καταγράφεται στις 8.000 σ.α.λ. Σε ανοιχτούς δρόμους τα 80 χιλιόμετρα την ώρα έρχονται με ευκολία ενώ πάνω από τα 100 χιλιόμετρα την ώρα, οι αριθμοί στο ταχύμετρο ανεβαίνουν φειδωλά, με την τελική του ταχύτητα να βρίσκεται στα 114 χιλιόμετρα.
To κιβώτιο είναι καλά κουρδισμένο και η ισχύς μοιράζεται εύστοχα στις 6 σχέσεις του, επίσης αν λάβουμε υπόψη ότι απευθύνεται και σε νέους οδηγούς, τότε πρέπει να αναφέρουμε ότι η 1η σχέση ξεκινάει εύκολα την μοτοσυκλέτα και είναι δύσκολο να προκύψει κάποιο σφάλμα κατά την εκκίνηση. Το ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού είναι από την Bosch και συνεργάζεται με τον κινητήρα χωρίς κομπιάσματα ή ατροφίες ακόμα και όταν τον πιέσαμε στα κόκκινα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η μέση κατανάλωση του είναι 2.8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Έτσι το ρεζερβουάρ 13.4 λίτρων κάνει το KTM 125 Duke να ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα αυτονομίας.