Στο δρόμο

    Στο δρόμο

    Οδηγώντας το KTM 125 Duke απαλλάσσεσαι από την σκέψη ότι έχεις να διαχειριστής την κτηνώδη δύναμη, που προσφέρουν μεγαλύτεροι κινητήρες. Αυτό σε αφήνει να χαλαρώσεις κάνοντας ευκολότερη την οδήγηση, μέσα στην πόλη. Μπορούμε δικαίως να πούμε ότι είναι μια καλή, ποιητική και ασφαλής μοτοσυκλέτα που έχει να μάθει πολλά σε νέους αναβάτες και μάλιστα με ασφαλή τρόπο.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


    Ο νεότερος Δούκας της οικογένειας είναι προσιτός στην οδήγηση του ενώ ταυτόχρονα αρκετά γρήγορος ώστε να ξεκολλάει από την κίνηση. Κατά την διάρκεια των δοκιμών μας χρειάστηκαν 4.72 δευτερόλεπτα για να φτάσει από το 0 στο 50, 10.93 δευτερόλεπτα από το 0-80, ενώ από τα 40 στα 80 χιλιόμετρα την ώρα πέρασαν 6.18 δευτερόλεπτα. Το άλλο πρόσωπο της ίδιας μοτοσυκλέτας το ανακαλύψαμε όσο περνούσαν οι μέρες της δοκιμής. Μετά από μερικά χιλιόμετρα στην σέλα του συνειδητοποιήσαμε ότι όσο εξοικειωνόμασταν μαζί της, αποκαλύπτονταν η διάθεσή του, για παιχνίδι. Οι καθημερινές διαδρομές όπως ο δρόμος για το γραφείο έγιναν άκρως διασκεδαστικές.

    Οι μαζεμένες διαστάσεις του και το χαμηλό του βάρος (139 κιλά) μας επέτρεψαν να περάσουμε από παντού, με ευκολία στην διαχείριση του φορτίου του. Τα φρένα και οι αναρτήσεις εκτός από ότι μας ενέπνευσαν ασφάλεια εξ αρχής, ήταν υπέρ μας καθΆ όλη την διάρκεια ακόμα και την ώρα των οριακών «παιχνιδιών» μαζί του. Στις δοκιμές μάλιστα χρειάστηκαν 32.36 μέτρα για την ακινητοποίησή του. Το σύστημα της πέδησης λοιπόν, φροντίζει η επιβράδυνση να γίνεται με χειρουργική ακρίβεια ενώ οι αναρτήσεις απορροφούν τις περιττές πληροφορίες, χωρίς να φτάνουν σε εμάς ταλαντώσεις από τις κακοτεχνίες της ασφάλτου.  
     

    Σελίδα 1KTM 125 Duke - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα Κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ