Στην κατηγορία των GT, ο κάθε κατασκευαστής προσπαθεί -χωρίς να ξεφύγει από συγκεκριμένα standards- να διαφοροποιηθεί από το σύνολο ώστε να ξεχωρίσει. H KYMCO με το X-Town, “καπαρώνει” άνετα τον τίτλο του πιο ευέλικτου στην κατηγορία λοιπόν, χωρίς να υπολείπεται σε κανέναν άλλο τομέα. Αν το δούμε ευρύτερα, το X-Town απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα “καθημερινό” και οικονομικό δίτροχο του οποίου η άνεση να μην λειτουργεί εις βάρος των αστικών του υποχρεώσεων ή και το αντίστροφο, απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα scooter του οποίου η ευελιξία να μην λειτουργεί εις βάρος της άνεσης. Δύο σε ένα, με bonus τα εξαιρετικά φρένα του!
Κινητήρας | ||||
Τύπος | 4T, 1K, Y/Ψ, 2β | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 276 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 72,7 Χ 66,4 | |||
Συμπίεση (:1) | 10,6 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 24,5 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 2,5 / 6.250 | |||
Τροφοδοσία | Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 13 | |||
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 4,2 | |||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 130 | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος πλαισίου | Ατσάλινο σωληνωτό | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Συμβατικό πιρούνι | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 110 | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Δύο αμορτισέρ / ΠΕ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 100 | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ / 260 χλστ. διπίστονη δαγκάνα | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Δ / 240 χλστ. διπίστονη δαγκάνα | |||
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 120/80-14 | |||
Ελαστικό Π | 150/70-13 | |||
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | 2.250 | |||
Πλάτος (χλστ.) | 800 | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.545 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 760 | |||
Βάρος (κιλά) | 200 (γεμάτο) | |||
Εξοπλισμός | ||||
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | Ο | |||
Στροφόμετρο | Ν | |||
Immobilizer | Ν | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | Ο | |||
Μερικός χιλιομετρητής | Ν | |||
Ένδειξη βενζίνης | Ν | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ν | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ν/Ο | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ν/Ν | |||
Πλάγιο σταντ | Ν | |||
Κεντρικό σταντ | Ν | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | Ν/Ν | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο/Ν |
Vespa Primavera Elettrica - Test
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο;
Honda CB1000 Hornet: η νέα γυμνή ναυαρχίδα της Honda έρχεται με έκδοση SP
Υποψήφιος στα “Bravo! Sustainability Awards 2024“ ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη
Kymco Skytown 125: Φρενάρει καλύτερα από όλα τα 125αρια της αγοράς
Έρχεται Honda με κομπρέσσορα ή τούρμπο;
Ταξινομήσεις: 40% αύξηση τον Σεπτέμβριο, 20% το 9μηνο σε σχέση με πέρυσι
Suzuki GSX-8S σε έκδοση «Team Suzuki»
Ετοιμάζεται η νέα CFMoto 675NK
Πλήρη γκάμα ανταλλακτικών θα βρείτε στο e-shop της Piaggio Ξανθούλης
Συστήματα ram-air: Πηγαίνοντας με τον άνεμο!
Moto Guzzi V7 - Με όφελος 1.000 ευρώ μέχρι τέλος Οκτωβρίου
Τα γρηγορότερα 125cc Scooter στο 0-80
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr