Υψηλά επίπεδα άνεσης για οδηγό και συνεπιβάτη προσφέρει η σέλα, που θα διατηρήσει ξεκούραστο το... επιβατικό κοινό, μέσα αλλά και έξω από την πόλη.

Κλασσική η διάταξη των διακοπτών που δεν παρουσιάζουν καμία εργονομική ατέλεια. Φαίνονται και οι ρυθμιζόμενες μανέτες των φρένων.

Aνεση – Εργονομία – Χώροι: Είναι GT και του φαίνεται

Tα GT scooter που σέβονται την κατηγορία που ανήκουν, δεν πρέπει να είναι απλώς άνετα αλλά να αποτελούν δίτροχους… καναπέδες και το X-Town ακολουθεί πιστά αυτή την απαραίτητη συνθήκη. Εξαιρετική η σέλα με μπόλικο αφρώδες, ικανή να φιλοξενήσει επί ώρες τα μαλακά μέρη του αναβάτη χωρίς πρόβλημα, ενώ πολύ καλή είναι και η στήριξη με «μαξιλαράκι» στην μέση. Το ίδιο άνετο είναι το τμήμα της σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη, ο οποίος θα ακουμπήσει τα πόδια του σε πτυσσόμενα φαρδιά μαρσπιέ, τοποθετημένα σε καλή θέση, ενώ θα κρατηθεί από τις χειρολαβές που διατίθενται standard. 

Η θέση οδήγησης είναι κλασσική GT, με την αίσθηση που αποκομίζεται να είναι αυτή  του “μέσα” στο scooter αντί του “πάνω” σε αυτό. Το τιμόνι έρχεται πολύ βολικά στα χέρια και είναι κοντά στον οδηγό, ενώ το ύψος του,εγγυάται ότι ακόμα και τα πόδια των ψηλών αναβατών, δεν θα βρίσκουν σε αυτό στα τέρμα “κοψίματα” δεξιά και αριστερά. Μιλώντας για πόδια, οι χώροι για αυτά μπορεί να μην είναι οι μεγαλύτεροι στην κατηγορία αλλά είναι αρκετοί για να βολέψουν τους πάντες, ενώ προσφέρονται – αναμενόμενα για την κατηγορία που ανήκει το X-Town- πλατφόρμες σε όλο το μήκος της ποδιάς για να βολέψει κανείς τα κάτω άκρα του, όπως και όπου επιθυμεί. Τα χειριστήρια στο τιμόνι έχουν κλασσική διάταξη και δεν παρουσιάζουν εργονομικές ατέλειες στη λειτουργία τους, ενώ για την ενημέρωση του οδηγού, φροντίζει ένας πολύ όμορφα φωτιζόμενος πίνακας οργάνων. 

Ο πίνακας αυτός, συνίσταται από δυο μεγάλα αναλογικά κοντέρ (ταχύμετρο και στροφόμετρο) με μια εξίσου μεγάλη ψηφιακή οθόνη ανάμεσα τους,  στην οποία προβάλλονται μεταξύ άλλων η στάθμη της βενζίνης και η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού. Στους αποθηκευτικούς χώρους τώρα, το Χ-Τοwn προσφέρει ένα πολύ μεγάλο τμήμα κάτω από την σέλα, ικανό φιλοξενήσει ένα Full Face κράνος (XXL!) μαζί με ένα jet ή σπαστό μικρού μεγέθους, έχοντας παράλληλα χώρο και για μικροπράγματα, ενώ μικροπράγματα μπορούν να τοποθετηθούν και στο ντουλαπάκι στα αριστερά της ποδιάς, που έχει ασφάλιση μέσω περιστροφικού διακόπτη αλλά όχι κλείδωμα. Στο ντουλαπάκι αυτό, υπάρχει επίσης παροχή USB για φόρτιση, κάτι πολύ χρήσιμο και αναγκαίο στις μέρες μας, όπου οι e-συσκευές έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400