Peugeot Speedfight 125

    Πρόκειται για ένα scooter πολύ καλά μελετημένο σε όλα του που, χωρίς υπερβολές, δεν υστερεί πουθενά και σε κερδίζει με τον χαρακτήρα του. Εμπνέει νεανικό αέρα και σπορ χαρακτήρα από κάθε του χιλιοστό, αφού σχεδόν τα πάντα πάνω του είναι...τεθλασμένα, με το πίσω φανάρι να φωτίζει στις χαρακτηριστικές 3 κατακόρυφες γραμμές της Peugeot. Ποιοτικά, το Speedfight τα καταφέρνει αρκετά καλά. Η σέλα είναι στενή, μικρού μεγέθους, ενώ το γέμισμά της είναι αρκετά μαλακό και όχι πολύ πυκνό. Ως αποτέλεσμα, ο αναβάτης δεν απολαμβάνει την καλύτερη δυνατή άνεση αν παραμένει πάνω της για αρκετή ώρα -σε πιο σύντομες διαδρομές τα πράγματα είναι αρκετά καλύτερα. Στον αντίποδα, ο χώρος από κάτω της εκπλήσσει ευχάριστα, καθώς χωρά εύκολα ένα full face κράνος και κάποια ακόμη αντικείμενα. Ο κινητήρας είναι ένα μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο μοτέρ 125 κυβικών για το οποίο η εταιρεία δεν ανακοινώνει επίσημα τιμές απόδοσης, αλλά εμείς βρήκαμε ότι κατά πάσα πιθανότητα, μιλάμε για 11 ίππους. Ο κινητήρας τροφοδοτείται με ψεκασμό και φέρει τις τεχνολογίες LFEκαι ACG, για μείωση των εσωτερικών τριβών, άρα και μείωση της κατανάλωσης. Το πλαίσιο δεν διαφέρει από την κλασική για scooter λύση, της μονής δοκού από ατσάλι και η κατασκευή παρουσιάζεται ιδιαίτερα στιβαρή. Αυτό οδηγεί σε καλύτερη οδηγική συμπεριφορά με αμεσότερη απόκριση και βελτιωμένη λειτουργία των αναρτήσεων. Μιλώντας για αυτές, εμπρός συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι αλλά πίσω –σπάνιο για scooter τέτοιας κατηγορίας- βρίσκουμε ένα αμορτισέρ, με εξωτερικό δοχείο αερίου, ρυθμιζόμενο στην προφόρτιση. Οι τροχοί είναι 13 ιντσών και στα φρένα βρίσκουμε το σύστημα συνδυασμένης πέδησης SBC-Synchro Braking Concept. Με την αριστερή μανέτα φρένου, ενεργοποιείται η πίσω δαγκάνα και το ένα πιστόνι της μπροστινής, ενώ η δεξιά μανέτα ελέγχει αποκλειστικά το εμπρός φρένο. Οι δίσκοι είναι 215 και 190 χιλιοστών διαμέτρου, για εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
     

    KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

    SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA