Ένα επίσημο βίντεο από την Kawasaki με τον 11 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή dragster Rickey Gradson να δοκιμάζει το δικό πειραγμένο H2R και να κάνει το 400άρι κάτω από εννιά δεύτερα. Πολύ πιο κάτω από εννιά δεύτερα…
Το Η2 Hybrid δεν είναι ένα «συνηθισμένο» H2, αν μπορούμε να το πούμε αυτό για τη μοτοσικλέτα που βάζει ξανά την υπερτροφοδότηση στη ζωή μας έπειτα από τρεις 10ετίες. Το συγκεκριμένο H2 ανήκει στον Rickey Gradson και από αυτά που βλέπουμε και καταλαβαίνουμε είναι ένα H2Rβαμμένο πράσινο πέρλα με το φανάρι του H2! Με λίγα λόγια είναι το μεγάλο κτήνος της Kawasaki με τους 300 περίπου ίππους. Σα να μην έφτανε αυτό ο Gradson το πήρε και το βελτίωσε με βάση «συγκεκριμένες προδιαγραφές για αγώνες dragster», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην περιγραφή του βίντεο. Αν και δεν γίνεται λόγος για τροποποίηση του κινητήρα (300 ίπποι είναι μάλλον αρκετοί), ο Gradson άλλαξε το ψαλίδι (Adams Performance) και το αμορτισέρ (JRi) της ιαπωνικής μοτοσικλέτας αλλά και τον πίσω τροχό (Brock ΄s Performance) που είναι πλέον από ανθρακονήματα-και την αλυσίδα. Έτσι εξοικονόμησε και έξι κιλά βάρους.
Ο Gradson δεν έδωσε το χρόνο της μοτοσικλέτας στα 400 μέτρα, πριν από τις μετατροπές (θα ήταν ένα ενδιαφέρον μέτρο σύγκρισης) που ασχήμυναν λίγο το H2R. Όμως, τα 8,21 δεύτερα με την πρώτη, όπως παρουσιάζεται, προσπάθεια είναι ένα εντυπωσιακό νούμερο. Που να επέμβει και στον κινητήρα δηλαδή…