Μία ακόμη δυναμομέτρηση του Ninja H2R, αυτή τη φορά στην βρετανική έκθεση μοτοσικλέτας. Χωρίς σκηνοθεσία, φίλτρα και λοιπές επεξεργασίες, απλά από μια κάμερα δίπλα στις φλόγες που ξερνά η εξάτμιση. Υπέροχα!
Από τη στιγμή που εμφανίστηκε το τέρας της Kawasaki έχει κλέψει τη δημοσιότητα. Λογικό. Δε βλέπουμε κάθε μέρα εργοστασιακά υπερτροφοδοτούμενα... "σπεσιαλάκια" των 300+ ίππων, ειδικά τα τελευταία χρόνια που η κρίση έχει χρονίσει τις παρουσιάσεις νέων σπορ μοντέλων σε συχνότητα ανάλογη με την έκλειψη ηλίου.
Απολύτως αναμενόμενα λοιπόν ως την Κυριακή που μας πέρασε η απόλυτη πρωταγωνίστρια στην αγγλική έκθεση NEC Motorcycle Live 2014 στο Birmingham ήταν, ποια άλλη, η περιθρύλητη H2R. Η δε Kawasaki φρόντισε με μια εξαιρετικά απλή κίνηση να εξασφαλίσει πως η έκθεση άτυπα θα μετονομαζόταν σε «Έλα να την ακούσεις». Τι έκανε; Έστησε ένα δυναμόμετρο και κάθε μέρα είχε ένα προαναγγελθέν ολιγόλεπτο τρέξιμο της μοτοσυκλέτας στο Dynojet 250i. Οι ωτοασπίδες στη διακριτική ευχέρεια του θεατή.
Το αποτέλεσμα ήταν ουρές μισή και μία ώρα πριν την παράσταση για να ακούσουν το θηρίο να βρυχάται ζωντανά. Και τι βρυχηθμός... Ας είμαστε ειλικρινείς, αυτό το βίντεο είναι το τελευταίο που ενδείκνυται για οικονομία στον ήχο, δώσε και σώσε κοινώς.
Οι φήμες λένε πως οι άνθρωποι της Kawasaki δεν ανέβαζαν πάνω από 11,000 σ.α.λ., όπερ σημαίνει ένα υπολειπόμενο ωφέλιμο εύρος 3,000 σ.α.λ. Μολαταύτα, οι ίδιες φήμες ισχυρίζονται πως στη συγκεκριμένη περίσταση το Dynojet έγραψε ως 296 ίππους. Μια θεότητα δηλαδή ξέρει πού θα έφτανε αν μετρούσαν ως τον κόφτη. Κι ας μην ξεχνάμε άλλο ένα κανονάκι χορηγία του ram air. Βρε λες να έχει δίκιο η Kawasaki που ισχυρίζεται πως με όλες τις γαρνιτούρες το θεριό σκαρφαλώνει στα 326;