Το κατάμαυρο ZX-10R του 2015, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην πίστα του Aragon, με την Kawasaki Racing Team του πρωταθλήματος WSBK, και τη νέα, αμιγώς βρετανική ομάδα των Tom Sykes και Jonathan Rea.
Το διήμερο τεστ έλαβε χώρα στην πίστα Motorland Aragon στην Ισπανία, στις 17 και 18 Νοεμβρίου. Ήταν η πρώτη ευκαιρία του Jonathan Rea να οδηγήσει τη νέα του μοτοσικλέτα, η οποία έχει αρκετές αλλαγές, λόγω και των νέων τεχνικών κανονισμών που θα ισχύσουν τη νέα χρονιά.
Με τους νέους κανονισμούς, τα περιθώρια βελτίωσης θα είναι μικρότερα από ότι στο παρελθόν, και οι μηχανικοί των ομάδων θα μπορούν να "βάλουν χέρι" σε λιγότερα πράγματα πάνω στη μοτοσικλέτα. Για πρώτη φορά, οι αναβάτες χρησιμοποίησαν την πίστα στην εκδοχή που χρησιμοποιείται στο πρωτάθλημα MotoGP, ενώ ο Sykes συμπλήρωσε 100 γύρους, με τον Rea να ακολουθεί με 80. Η ομάδα KRT αναφέρει πως "κανείς αναβάτης δεν επικεντρώθηκε στους χρόνους σε αυτό το πρώιμο στάδιο", όμως σίγουρα το μεγάλο νέο του τεστ είναι πως ο Rea σημείωσε με το καλημέρα ταχύτερο (έστω και ελάχιστα) γύρο από τον Sykes! Αυτό που δεν διευκρινίστηκε στο δελτίο τύπου είναι με τι γόμα σημείωσε τον χρόνο του ο Rea.
O νέος αναβάτης της KRT έγραψε 1.51.1, με τον Sykes να ακολουθεί κατά πόδας, με 1.51.2 -με μεσαίας σκληρότητας γόμα. Ελάχιστη η διαφορά, όμως δείχνει πόσο αξιόμαχος είναι ο Jonathan Rea, και μας προδιαθέτει για σκληρή εσωτερική μάχη, το 2015.
Tom Sykes: "Όπως όλοι γνωρίζουμε, το 2015 έχουμε ένα σωρό νέους τεχνικούς κανονισμούς, και από την πρώτη κιόλας στιγμή που βγήκα από τα pits κατάλαβα πως θα έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας. Έχουμε πολλά εξαρτήματα να δοκιμάσουμε, ενώ δεν βρήκαμε την ευκαιρία να αναζητήσουμε το τέλειο πακέτο, οπότε εστιάσαμε στο να γυρίσουμε σε ένα γρήγορο ρυθμό αγώνα, και στην εκτίμηση των νέων εξαρτημάτων. Πέρα από τα άλλα, δουλέψαμε και στο στιλ οδήγησης μου, για να ταιριάξει με τις νέες ρυθμίσεις."
Σειρά τώρα έχει το τεστ στη Jerez, που αποτελείται από δύο διήμερα, στις 24-25 Νοεμβρίου, και στις 27-28 του ίδιου μήνα.