Kawasaki ZX-4R 2023: Έρχεται, ίσως και τετρακύλινδρο
Η νοσταλγία για τα 400άρια τετρακύλινδρα screamers δεν πέθανε ποτέ και, όπως λένε πολλές φήμες, η Kawasaki ετοιμάζεται να αποκαλύψει την ZX-4R του 2023, με τετρακύλινδρο μοτέρ ΚΑΙ έγκριση για Ευρώπη!
Ξεκίνησαν τα teaser για νέο Kawasaki ZX μοντέλο
Όπως έχει ήδη γίνει γνωστό στα διεθνή κανάλια, η Kawasaki δημοσιοποίησε teasers για την επικείμενη παρουσίαση ενός νέου μοντέλου της, στην σειρά ZX –δηλαδή, στα supersport. Η παρουσίαση αναμένεται την 1η Οκτωβρίου, δηλαδή το ερχόμενο Σάββατο. Οι πληροφορίες που υπάρχουν συγκλίνουν στο ότι οι «πράσινοι» θα αποκαλύψουν μια νέα ZX-4R, η οποία θα είναι τετρακύλινδρη και πιθανότατα θα πάρει έγκριση και για την Ευρώπη, μετά από την… φρενίτιδα που προκάλεσε η αντίστοιχη ZX-25R.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Τετρακύλινδρο μοτέρ, μυστήριο το πόσα άλογα θα αποδίδει
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας, παρά το ότι συνδέθηκε άρρηκτα με τις μικρές μοτοσυκλέτες supersport του 80-90, σήμερα έχει παραγκωνιστεί στα μικρά κυβικά. Όμως, η λατρεία των μοτοσυκλετιστών στον χαρακτήρα και το status, που μπορεί να προσδώσει στις σπορ μοτοσυκλέτες, δεν πέθανε ποτέ! Κάπως έτσι, η Kawasaki ίσως εισάκουσε τις προσευχές των Ευρωπαίων για νέο, I4 σπορ μοντέλο ετοιμάζοντας την ZX-4R για την Ευρώπη. Όπως λένε οι πληροφορίες, ο κινητήρας θα βασίζεται στον τετρακύλινδρο των 250 κ.εκ. του ZX-25R, με τα κυβικά φυσικά αυξημένα στα 399. Η απόδοση του μοτέρ, θα είναι ερωτηματικό: Και αυτό, διότι η Kawasaki θα κληθεί να εναρμονίσει το μοντέλο με τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 5.
Μοναδική η τοποθέτηση του στην αγορά
Όταν τελικά, επιβεβαιωθούν πληροφορίες για την ισχύ του νέου ZX-4R, θα καθοριστεί σε μεγάλο βαθμό και η τοποθέτηση του στην αγορά. Και αυτό, διότι το ZX-4R μπορεί να ξεπερνά σε ισχύ π.χ. το RC390 της KTM, ή το CBR500R, αλλά δεν θα φτάνει μοντέλα όπως το Honda CBR650R, Yamaha R7 ή Aprilia RS660, που αποτελούν μεσαία supersport νέας κοπής. Ακόμη, παράγοντας-κλειδί είναι και η ύπαρξη του διπλώματος A2 στην Ευρώπη και, έτσι, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε επ ουδενί, το ενδεχόμενο των 47 ίππων, ώστε η μοτοσυκλέτα να συμφωνεί με τις απαιτήσεις του νόμου. Ένα είναι βέβαιο: Αν πράγματι, η μοτοσυκλέτα έχει 4κύλινδρο κινητήρα, τότε ούτως η άλλως θα είναι μια κατηγορία από μόνο του!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »