Το Xciting S 400 είναι το πιο πρόσφατο maxi scooter που παρουσίασε η Kymco και είναι ο διάδοχος του επιτυχημένου Xciting 400. Απευθύνεται στον αναβάτη που θέλει έναν sport touring scooter με κορυφαία ιπποδύναμη, ξεχωριστή εμφάνιση και δυναμική συμπεριφορά.
Εμφανισιακά το νέο scooter είναι μοντέρνο, με αιχμηρή εμφάνιση και ιδιαίτερα σπορ, ενώ υπόσχεται να μεταφέρει άνετα και γρήγορα τον αναβάτη τόσο εντός, όσο και εκτός πόλης. Διαθέτει φώτα ημέρας, που βοηθούν στο να γίνεται γρήγορα αντιληπτό και LED προβολείς, οι οποίοι ενισχύουν ακόμα περισσότερο την αγριεμένη εμφάνιση του Xciting S 400. Τεχνολογίας LED είναι και το εντυπωσιακό σε μέγεθος και σχεδιασμό πίσω φωτιστικό σώμα που τραβάει τα βλέμματα.
Ο μονοκύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρας των 400 κυβικών αποδίδει 35,5 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 3,8 κιλά ροπής στις 6.000 σ.α.λ. με την Kymco να υπόσχεται ομαλή παροχή της δύναμης και ιδανική απόκριση για γρήγορες επιταχύνσεις και δυνατές ρεπρίζ. Το σημείο σύνδεσης του κινητήρα με το πλαίσιο είναι ισχυρότερο και προσφέρει στο σύνολο μεγαλύτερη ακαμψία, ενώ το τηλεσκοπικό πιρούνι του στηρίζεται με δυο πλάκες, όπως ακριβώς γίνεται και στις μοτοσυκλέτες, ενώ το αμορτισέρ δίνει τη δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου σε 5 θέσεις. Αυτές οι λεπτομέρειες αυξάνουν την ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες και τη σταθερότητα όταν τα χιλιόμετρα ανέβουν.
Το εμπρός τμήμα της σέλας έχει σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο, ώστε να βοηθάει τον αναβάτη να κατεβάσει τα πόδια του όταν σταματά, ενώ το πίσω μέρος διαθέτει στήριξη για τη μέση του. Πρωτοποριακός είναι και ο τρόπος που δίνει πρόσβαση στον χώρο κάτω από τη σέλα η οποία ανοίγει σε δυο μέρη. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό που συναντάμε σε μοτοσυκλέτες είναι το ότι η μεγάλη ζελατίνα ρυθμίζεται χωρίς εργαλεία, ώστε να παρέχει κάλυψη σε διαφορετικού αναστήματος αναβάτες. Το σχήμα του τιμονιού έχει διαμορφωθεί ώστε να μην εμποδίζει την ορατότητα προς τον πίνακα των οργάνων και γενικά η εργονομία έχει μελετηθεί με στόχο την άνεση του αναβάτη κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Τέλος, στον στάνταρ εξοπλισμό του θα ανήκει και το σύστημα πλοήγησης Noodoe Navigation, για το οποίο θα μάθουμε περισσότερα στην έκθεση μοτοσυκλέτας του Τόκιο τον Μάρτιο του 2018.