Η κινέζικη εταιρεία Loncin σχεδίασε μια σειρά μοτοσυκλετών με δικύλινδρο κινητήρα 500 κ.εκ. και μάς παρουσιάζει το πρώτο της τέκνο.
Το HR7 τροφοδοτείται από ένα δικύλινδρο κινητήρα, χωρητικότητας 500 κ.εκ., πανομοιότυπο με αυτόν της Honda CB500F. Στην έκθεση CIMA στη Κίνα αποκαλύφθηκε ότι η μοτοσυκλέτα απευθύνεται και σε αναβάτες με δίπλωμα οδήγησης Α2, αφού αποδίδει 47 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 4.4 κιλά ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Αυτοί οι αριθμοί ταιριάζουν με τα χαρακτηριστικά της CB500F. Το ίδιο ισχύει και για τη χωρητικότητα του κινητήρα. Δεν είναι ξεκάθαρο, όμως, αν η Loncin έχει την άδεια να κατασκευάζει κινητήρες Honda ή απλά έκανε ένα αντίγραφο.
Από την πλευρά του κινητήρα, το πλαίσιο του μοντέλου μιμείται το σχεδιασμό του CB500. Πρόκειται για ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με παρόμοια σχήματα με τη Honda, αλλά με πιο εντυπωσιακά στοιχεία. Για παράδειγμα αντί για το συμβατικό πιρούνι της Honda, οι Κινέζοι κατασκευαστές τοποθέτησαν ένα ανεστραμμένο. Από την άποψη του μεγέθους και του βάρους, είναι και πάλι κοντά στο CB500, με βάρος 195 κιλών (190 κιλά για την Honda) και μεταξόνιο 1.450 χιλιοστών (1.410 χιλιοστά για το CB500F).
Προς το παρόν δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για το πότε θα είναι διαθέσιμο το HR7 κι αν πρόκειται να πωληθεί στην Ευρώπη.