Ανεβαίνοντας στο Madison 125 μας έκανε εξαρχής εντύπωση ο άπλετος χώρος για τα πόδια (ο οποίος παρατηρώντας το εξωτερικά «κρύβεται» από τις μαζεμένες διαστάσεις του), που επέτρεπε την άνετη θέση οδήγησης ακόμα και σε πιο ψηλούς αναβάτες (ύψος δοκιμαστή 1,88). Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι αναβάτες μικρότερου αναστήματος θα ζοριστούν, καθώς το χαμηλό ύψος της σέλας (760mm), σε συνδυασμό με το χαμηλό του βάρος (μόλις στα 147 κιλά) το κάνει φιλικό για όλους τους αναβάτες.
Ένα άλλο μεγάλο συν του Madison είναι το μικρό του πλάτος (760mm) και η ευελιξία του, που του δίνουν μεγάλο πλεονέκτημα στην πόλη. Το κόψιμο του τιμονιού συμβάλλει σε αυτό, ενώ το Madison είναι πολύ πρόθυμο στις αλλαγές κατεύθυνσης και στο στρίψιμο, μεταφέροντας αίσθηση ασφάλειας και αυτοπεποίθηση στον αναβάτη του. Η αρχική ροπή του εξασφαλίζει ένα άνετο ξεκίνημα από το φανάρι, ενώ δεν έχει κανένα πρόβλημα να συμβαδίσει με την κίνηση της πόλης. Το μόνο αρνητικό είναι όταν δουλεύεις τον κινητήρα ψηλά, θα δεις τον θόρυβο να αυξάνεται αρκετά, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι το σύνολο δεν θα ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του αναβάτη. Οι τριγμοί που προαναφέρθηκαν όταν το Madison είναι στο ρελαντί εξαφανίζονται με το που ξεκινήσεις να κινείσαι και από εκεί και πέρα η ποιότητα κύλισης διατηρείται σε υψηλά επίπεδα. Η άνεση της θέσης οδήγησης, αλλά και της ίδιας της σέλας θα σου επιτρέψουν να το οδηγήσεις για αρκετές ώρες πριν επέλθει φυσική κούραση, κάτι που το κάνει κατάλληλο και για επαγγελματίες διανομείς. Οι αναρτήσεις αποσβένουν ικανοποιητικά για την κατηγορία τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ το αρχικό δυνατό δάγκωμα των φρένων δίνει αυτοπεποίθηση στον αναβάτη, μαζί με τη γνώση ότι το όλο σύστημα εποπτεύεται από ABS.